רמי הדר פוטר מגלבוע/גליל. המאמן בן ה-56, שהגיע אל הקבוצה בקיץ, הוביל אותה לפתיחה לא טובה כשהיא במקום האחרון ובמאזן 8:2. במשחק האחרון היא הפסידה 77:60 למכבי ת"א בבית. גלבוע/גליל הודיעה: "מועדון הכדורסל גלבוע גליל מודיע על סיום דרכו של המאמן רמי הדר. אנחנו מודים לרמי על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".
הדר אימן במחלקות הנוער של הפועל גבעתיים ולאחר מכן שימש כעוזר מאמן בהפועל חולון. ב-1994 הוא החליף את אילן קובלסקי ושימש כמאמן ראשי למשך חמישה מחזורים לצד מייק קרטר. הוא עזב את האימון לעסקים פרטיים וחזר ב-2002 אל בית"ר בנימינה, שם עבד עד 2007. לאחר מכן הוא אימן את מכבי אשדוד ומכבי באר יעקב.
1 צפייה בגלריה
רמי הדר
רמי הדר
רמי הדר
(צילום: עוז מועלם)
ב-2012 מונה למאמן מכבי הוד השרון, קבוצת הבת של מכבי חיפה. הוא מונה למאמן הירוקים אחרי שמיקי גורקה סיים את תפקידו שם ועמד על הקווים ב-11 המשחקים האחרונים של העונה. אחר כך הוא הפך לעוזר מאמן של בראד גרינברג וחזר כמאמן ראשי ב-2014. ב-2016 הדר מונה לעוזר מאמן של ארז אדלשטיין במכבי ת"א והחליף אותו לאחר שזה פוטר. בדצמבר הוא התפטר.
לאחר מכן הוא עבד גם בהפועל ת"א, מוניצ'יפל קראיובה הרומנית ובהפועל באר-שבע ובתחילת העונה הגיע לגלבוע/גליל עם ציפיות גבוהות, אך לא הצליח להוביל את הקבוצה לתוצאות טובות.