"היורוטריפ" של חולון במסגרת הפלייאין של ליגת האלופות של פיב"א מתחיל היום (21:00) בהונגריה, כאשר הקבוצה תארח למשחק הביתי הראשון בסדרה (הטוב מ-3) את אוסטנד הבלגית. האולם בריגה, בו אירחו הסגולים את משחקיהם עד כה, תפוס בשל הופעה שמתקיימת בו.
הקבוצה נחתה ביום שני באוסטריה ומשם נסעה במשך שעתיים לסומבוטיי, העיר בה יתקיים המשחק. מאז הספיקה הקבוצה לקיים באולם שני אימונים. לפחות על הנייר, נדמה שהפועל חולון פייבוריטית בסדרה לעומת האורחת הבלגית.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
"נצטרך לשמור בצורה אגרסיבית וחכמה". שרף
(צילום: עוז מועלם)
במסגרת המשחק הפותח, דיאונדרה ברנס ייזרק למים העמוקים ויירשום הופעת בכורה בסגול. הרכז נחת בישראל ביום רביעי שעבר, קיים מאז במשך מספר ימים אימונים אישיים ולאחר מכן חבר לקבוצה, שם מאמינים שיוכלו לקבל ממנו מימד של קצב גבוה ואנרגיה. סימן השאלה היחיד שמדאיג את ראשי חולוניה היא רמת הכימיה עם שאר הקבוצה. במועדון מספרים שההחתמה של ברנס נבעה לא רק מהצורך להשלים את הסגל החסר אלא גם במסגרת "ניהול סיכונים" עקב המלחמה וההשלכות שלה.
ניב משגב, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, ימשיך להיעדר. קפטן הסגולים סובל מפציעה במפשעה ואין כוונה לסכן אותו. "אנחנו מגיעים למשחק ראשון נגד אוסטנד בסדרה מאוד מאתגרת", אמר עמית שרף לקראת המשחק. "סדרות תמיד מוציאות מקבוצה את המקסימום, בעיקר שזה תוך כדי עונה, ובאמצע יש משחקי ליגה. לצערנו, אנחנו ללא הבית וללא הקהל המדהים שלנו, שבשלושת משחקי הבית עד עכשיו בליגה דחף אותנו ועזר לנו, אבל נעשה הכל כדי להמשיך את העונה האירופאית ולעלות לשש עשרה האחרונות".
2 צפייה בגלריה
משגב
משגב
ימשיך להיעדר. משגב
(צילום: FIBA PHOTOS)
על השינוי בסגל הוסיף שרף: "לצערי ניב משגב עדיין לא כשיר, אבל אנחנו מקבלים את דיאונדרה שיעזור לנו בחלוקת העומס בקו האחורי. נצטרך לשמור בצורה אגרסיבית וחכמה, לשלוט בקצב המשחק ולייצר נקודות מהירות והתקפות מעבר שיביאו לידי ביטוי את היתרונות שלנו. זה משחק ראשון בסדרה קצרה של הטוב משלושה, שיפתח שלושה שבועות מאוד אינטנסיביים של משחק אחד בכל שלושה ימים. אנחנו נעשה הכל כדי לחזור עם הניצחון".