קלארק: "ונציה קבוצה חזקה"
(באדיבות ONE)
אליצור רמלה תארח מחר (חמישי, 17:00, קריית מנחם) את ונציה האיטלקית במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר היורוקאפ לנשים. רמלה מגיעה אחרי הניצחון הגדול על מכבי אשדוד במשחק העונה בליגת העל ותפגוש את פיינליסטית המפעל בשנתיים האחרונות ומי שבסיבוב הקודם הדיחה את אליצור חולון.
קפטנית רמלה, עדן רוטברג, צפויה להיעדר, אולם מי שתחזור לסגל היא הרכזת הלטבית, אלינה בבקינה, שנעדרה מהמשחק שלשום. הופעת בכורה בקבוצה של שירה העליון תערוך הפורוורדית הצרפתיה, סואנה לוסט (35, 1.85 מ'), שהגיעה מאליצור חולון ותחזק את הקבוצה רק במפעל האירופי.
2 צפייה בגלריה
אוסטין לא מתרשמת מההגנה האשדודית
אוסטין לא מתרשמת מההגנה האשדודית
תעבור גם את ונציה? אוסטין
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
בתוך כך, ונציה מדורגת במקום השלישי בליגה האיטלקית כשבמאזנה 17 ניצחונות ושלושה הפסדים. מי שמכבבת אצל האיטלקיות היא הפורוורדית האמריקנית, ג'סיקה שפרד (26, 1.95 מ'). ברמלה יצטרכו גם לעצור את הפורוורדית הצעירה, אוואק קוייר (21, 1.96 מ'), שחקנית נבחרת פינלנד והבחירה מספר 2 בדראפט ה-WNBA ב-2021 שרושמת עד כה 14.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.
"ונציה קבוצה מאוד טובה", אמרה בבקינה. "יש לאיטלקיות שחקניות טובות בצבע, אבל נצטרך לשחק את המשחק שלנו ולהתמקד אך ורק בעצמנו. אני מאוד מתרגשת. כבר לא יכולה לחכות למשחק. לכולנו יש מטרה לעשות הכול על מנת שנעפיל לשלב הבא. נשמח שיגיעו עוד אוהדים למשחק. הם השחקן השישי שלנו ומעניקים לנו הרבה אנרגיות".
2 צפייה בגלריה
כיוף ורוטברג
כיוף ורוטברג
משחק חשוב באירופה. כיוף ורוטברג
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
הסנטרית האמריקנית המצוינת של רמלה, שאקירה אוסטין, שהיא מלכת הסלים (20) ומלכת הריבאונדים (12.2) של הקבוצה ביורוקאפ, סיכמה: "זה תלוי בנו. אני חושבת שאם נתמקד במה שההגנה שלנו צריכה לעשות, יהיה בסדר".