התפרצות רגשות הייתה אצל אנשי הפועל ירושלים בסיום ה-84:104 המרשים הערב (ראשון) על הפועל חולון בפיס ארנה. בעיקר של מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, שירד בסיום מהפרקט כשהוא ממרר בבכי. ימים לא פשוטים עברו על ירושלים, שפיטרה את אורן עמיאל וניצבה מול חולון עם יותם הלפרין כמאמן הזמני על הקווים.
"אני שמח על הניצחון", אמר הלפרין בסיום. "אני ברגשות מעורבים כי עברנו שבוע לא פשוט. אני יכול להגיד לכם שהשחקנים התעלו היום. מי שלא היה חלק מקבוצת כדורסל, לעולם לא יבין מזה להיות מאמן או שחקן, או את הלחץ שאתה נמצא בו. ברמה האישית אני מאוד מתרגש מהדרך שהשחקנים הגיעו היום. בתוך הלב קשה לי עם העובדה שנפרדנו ממאמן ובן אדם מדהים".
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
"תכנית המשחק עבדה נהדר". הלפרין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
וורקמן בטירוף
וורקמן בטירוף
וורקמן חוגג את הניצחון הענק
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"היה לי מאוד קשה לעמוד על הקווים, זה היה מתיש", המשיך הלפרין. "הייתי צריך להבין את כל הפרטים הכי קטנים. תכנית המשחק עבדה נהדר. ועדיין, צריך להישאר צנועים. אנחנו בעונה לא טובה. לבינתיים זה ניצחון נחמד, אבל עוד שום דבר לא קרה מעבר".
המאמן הזמני הוסיף: "יש בעלים ויש מנכ"ל שיחליטו לאן הדבר הזה הולך. כל עוד המועדון יצטרך אותי - אני שם בשבילו. הסתכלתי אחורה על תשע השנים שלי פה והחלטתי שאני בא לתת את כל מה שאני יכול. אם צריך להיות מאמן, אהיה מאמן".
3 צפייה בגלריה
בנט עוצר את אוגדן
בנט עוצר את אוגדן
בנט שומר על אוגדן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הלפרין החמיא לרטין אובאסוהן, שכיכב עם 30 נקודות: "יש לו אופי מנצח. היה לו שבוע מאוד קשה, דיברתי איתו. הקשר שלו עם אורן היה מאוד חזק. הסברתי לו שזה עוד יקרה לו בקריירה, אבל הוא צריך להיות מעל הסיטואציה, והיום הוא הראה את זה".
אובאסוהן עצמו סיכם: "לפני הכל, אורן מאמן מדהים. אני יודע שהוא רואה את המשחק, אני אוהב אותך. בלעדיו לא הייתי פה ולא הייתה את הקבוצה הזו. אני גאה באיך שנלחמנו".