מפגש בין הפועל ירושלים להפועל ת"א הוא תמיד מרתק, ובמיוחד הערב (שני, 18:00) בסיום חנוכה: התל-אביבים מגיעים לארנה מהמקום הראשון, עם הפסד אחד בלבד בשמונה משחקים.
הירושלים אמנם ניצחו בגרמניה בשבוע שעבר והבטיחו את הכרטיס לשלב 16 האחרונות בליגת האלופות של פיב"א לראשונה מאז 2020, אבל בזירה המקומית סוחבים שני הפסדים רצופים - לעירוני נס-ציונה ולהפועל באר-שבע. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' החליט לא להלביש הפעם את ברנדון בראון ומארקס מייריס.
2 צפייה בגלריה
אור קורנליוס שחקן הפועל ירושלים מול ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון
אור קורנליוס שחקן הפועל ירושלים מול ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון
הפועל ירושלים תתאושש מול מוליכת הטבלה? אור קורנליוס מול ג'ו רגלנד
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
מצליח באירופה, מתקשה בליגה. מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
"מצפה לנו משחק קשה מאוד, אולי הכי קשה שלנו עד עכשיו", אמר עוז בלייזר. "אנחנו רואים את המצב בליגה והפועל ת"א נראית מצוין. מצידנו, אנחנו משחקים בבית ורוצים לעשות את העבודה. אנחנו אוהבים לשחק מול הקהל שלנו, הוא תמיד דוחף אותנו, בטח בארנה".
מהצד השני, הפועל ת"א נמצאת במומנטום חיובי אחרי שניצחה את פרומיתאס ביורוקאפ, ובליגה הישראלית יש לה שלושה ניצחונות רצופים ששלחו אותה למקום הראשון. בצוות המקצועי החליטו לא להלביש את ג'יי-פי טוקוטו, אך ייהנו מחזרתו לסגל של ג'ייקובן בראון אחרי היעדרות של כמעט שבועיים.
כמדי שנה, הפועל ירושלים תקדיש את המשחק למען ילדי ארגון "שלוה" - האגודה הישראלית לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה. שחקני הקבוצה יעלו לטקס הצגת השחקנים כשהם מלווים בילדי שלווה, ובהפסקה תיערך על הפרקט פעילות משותפת של ילדי הארגון עם שחקני מחלקת הנוער.