שמחה גדולה נרשמה בהפועל חולון, אחרי ה-82:73 על גלאטסאריי - צעד נוסף בדרך למקום הראשון בבית המוקדם בליגת האלופות, ממנו עולים ישירות לשלב הבא. למרות שאלופת המדינה התקשתה ברבע הראשון התקפית, היא מצאה את הדרך לנצח את הקבוצה הטורקית.
אחרי המשחק מול הרצליה, בו הפסידה חולוניה בין היתר בכדורים החוזרים, לקחו השחקנים את זה לתשומת ליבם. אריק גרין, שכזכור הגיע רק לפני פחות מחודש וממשיך להצטיין במדי האלופה (22 נקודות אתמול), סיפר על כך: "דיברנו עם המאמן על תכנית המשחק, שהמפתח בה הוא ריבאונד. שיחקנו בהגנה טוב יותר". הגארד ציין שהוא משתלב בקבוצה מצוין, מרגיש בנוח וכי "החברים לקבוצה אמרו לי מהיום הראשון להיות אתה, אין פה אנוכיות".
1 צפייה בגלריה
שון דאוסון
שון דאוסון
מדוע לא שותף? דאוסון
(צילום: עוז מועלם)
אבל לא הכל מושלם בחולון, בשונה מהמאזן עד כה בליגת האלופות של פיב"א. שון דאוסון, שהגיע בקיץ על תקן הישראלי הבכיר, לא שותף ולו לדקה אחת במשחק - ובמועדון לא רואים זאת בעין יפה. "היינו שמחים אם שון היה משחק. כנראה שגודס סומך רק על זרים אם הוא בחר לשחק עם שישה כאלו", אמרו בסביבת המועדון.
במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק הרחיב גודס על רוטציות שונות בהן בוחר לעלות ועל כך שלעומת המשחקים בזירה האירופית, בזירה הישראלית הוא יצטרך את הפורוורד כבר ביום ראשון הקרוב, כאשר קבוצתו תתארח בהיכל מנורה מבטחים למשחק קשה מול מכבי ת"א. "בביתה שלה זו אופרה אחרת", אמר גודס. "נצטרך לגדול ולמצוא היררכיה מסוימת, בה שחקנים כמו שון יכנסו חזרה לתנועה וירגישו בנוח במגרש. זה תהליך לא פשוט. יש כאלה בדרך שמרוצים, יש כאלה שפחות מרוצים. זו טבעה של עונה".