לצד השמחה הגדולה בהפועל ירושלים בעקבות הניצחון אתמול (רביעי) 61:71 על פאוק סלוניקי בהיכל אלכסנדר ניקוליץ׳ בבלגרד והעפלה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות, שחקנים תהו לגבי האמירה של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' במסיבת העיתונאים בסיום המשחק.
כמו בכל משחק בליגת האלופות, המאמן הסרבי נכנס למסיבת העיתונאים כדי לסכם את המשחק. למרות הניצחון הוא לא ממש נשמע מרוצה. המאמן פתח את דבריו ואמר: "המשחק היה בדיוק כמו שציפינו שהוא יהיה בגלל שמדובר בקבוצה קשוחה שמשחקת כדורסל פיזי, אז אם אנחנו רוצים להצליח נגדם אנחנו צריכים להיות פיזיים, להפסיק לבכות ולהילחם. חלק מהבחורים בכו יותר ממה שהיינו צריכים שיבכו, אז מצאנו את אלה שלא בוכים וניצחנו בסוף".
1 צפייה בגלריה
דז'יקיץ'
דז'יקיץ'
"משהו מאוד מוזר להגיד". דז'יקיץ'
(צילום: FIBA PHOTOS)
יש לציין שהשחקנים לא נמצאים במסיבת העיתונאים ולכן לא יכלו לשמוע את דבריו. עם זאת, הדברים של המאמן הגיעו לאוזניהם של מספר שחקנים שתהו לגבי האמירה הזאת. אחד המקורבים לאחד השחקנים אמר כי זה "משהו מאוד מוזר להגיד, שחקנים בכלל לא היו בטוחים לגבי מי הוא התכוון וגם לא ממש הבינו את מה שנאמר". במועדון לא ממש התרגשו מהאמירה וציינו כי "דז'יקיץ' יודע מה הוא עושה, הוא מעביר לשחקנים מסרים".
מעבר לעניין הזה, בקבוצה מאוד שמחו על על העלייה לטופ 16: "זה היה ניצחון חשוב מאוד". למעשה הפועל ירושלים הגיעה למשחק בידיעה שהיא לא יכולה להסתפק רק בניצחון, אלא רק בניצחון של 3 הפרש ומעלה אם היא רוצה להבטיח לעצמה את הכרטיס לשלב הבתים השני, והצליחה לעמוד במשימה עם העפלה עוד לפני מחזור הסיום.
האדומים יעשו את דרכם ארצה לקראת המשחק הראשון בפיס ארנה העונה נגד הפועל גליל עליון במוצאי שבת (19:20) אחרי שני ההפסדים הראשונים בליגה מול העולות החדשות מכבי רמת גן והפועל עפולה.
כזכור, ירושלים הגיעה לשני המשחקים הראשונים ללא המאמן וללא השחקנים הזרים בשל המצב הביטחוני, אך אחרי שספגו שני הפסדים והשלימו את המשימה באירופה בקבוצה החליטו הפעם כן להגיע עם סגל יותר מעובה כשהכוונה היא להגיע עם ארבעה שחקנים זרים (כריס גונסון, זאק הנקינס, ליוואי רנדולף וברינטון למאר), אליהם יצטרף גם דז'יקיץ'.