מכבי תל אביב שכחה מרצף ההפסדים ביורוליג והיא שוב במאזן החיובי אחרי שהערב (ג') גברה 84:90 על אולימפיאקוס הודות לקאמבק מרשים במחצית השנייה שהגיעה הרבה בזכותם של ווייד בולדווין (22 נקודות), ג'ון דיברתולומאו, שתרם 11 נקודות בדקות קריטיות ולא מעט אנרגיות וג'רל מרטין (16 נקודות), שסיפק את הופעתו הטובה ביותר מאז חתם במכבי.
גם המאמן עודד קטש ידע שלמרות החוזק של היריבה, זה משחק שהצהובים שלו חייבים לנצח כדי שרצף ההפסדים לא יצמח לארבעה והמשבר המסתמן יהפוך לחמור מאוד.
1 צפייה בגלריה
ג'רל מרטין
ג'רל מרטין
ג'רל מרטין
(צילום: טל שחר)
"ברור שאני מאוד שמח, אני מאוד גאה בשחקנים שהם מצאו דרך לעבור את המשחק הזה בזמן שאנחנו בשבוע קשה ואינטנסיבי", אמר קטש לאחר הבאזר. "היו לנו עליות וירידות במהלך המשחק, לא יכולנו לעשות את זה בלי הקהל שלנו, זה היה באמת מאוד מיוחד".
בעוד יומיים מכבי תגיע לבלגרד למשחק לא פשוט בגלל מול הכוכב האדום ומאמן הצהובים מודע לכך: "יש לנו עוד משחק כבר ביום חמישי בסרביה וזה פשוט משוגע. היו הרבה אנרגיות ברבע האחרון, קרו כמה דברים בהיכל לאורך ההיסטוריה וזה אחד מהרגעים האלה, שאתה מקבל אקסטרה אנרגיות. היו כמה רגעים שלא היינו מרוכזים, אנחנו בסופו של דבר משחקים מול קבוצות טובות שיודעות מה לעשות, עם הרבה מאוד ניסיון וכלים התקפיים. זה לא היה פשוט לנהל את המשחק מבחינתי, הזזתי כל הזמן את ההרכבים, מהגנתיים להתקפיים. יש הרבה הרכבים שלא תמיד משחקים ביחד לאורך כל השבוע, אבל אנחנו חייבים למצוא את הדרך להיות הרבה יותר טובים ומתואמים כי בחצי הראשון נתנו יותר מדי נקודות קלות של חוסר תיאום".