היו רגעים שזה הריח כמו הפתעה, אולם בסוף מכבי ת"א סימנה הערב (רביעי) 'וי' במשחק מספר 1 בסדרת הפלייאוף נגד הפועל באר-שבע/דימונה עם ניצחון 77:86 בהיכל מנורה מבטחים. "זה לא היה משחק גדול שלנו", הודה המאמן עודד קטש, "אז אנחנו יכולים לקחת ממנו רק את הניצחון". משחק מספר 2 בסדרה יתקיים ביום ראשון הקרוב ב"קונכייה".
דארון היליארד בלט אצל הצהובים עם 17 נקודות (5 מ-8 משלוש), לורנזו בראון קלע 14 נקודות וחילק 5 אסיסטים. "אנחנו לא שם ב-100 אחוז באנרגיות וגם לא מנטלית", המשיך קטש. "צריך לתת קרדיט לבאר-שבע, הם הקשו עלינו מאוד, באו מאוד מוכנים. אנחנו צריכים מהר מאוד להתחדד ולאסוף את עצמנו עם אנרגיות נוספות".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל באר-שבע משחק מספר 1 ג'רל מרטין בונזי קולסון
מכבי ת"א הפועל באר-שבע משחק מספר 1 ג'רל מרטין בונזי קולסון
"נצטרך להתחדד". מרטין וקולסון
(עוז מועלם)
"המטרה הזאת של לזכות באליפות זאת המטרה הראשונה שלנו כשאנחנו מתחילים עונה", הסביר מאמן הצהובים. "זה נכון שהיורוליג לקחה מאיתנו הרבה אנרגיות אבל נצטרך מהר להתאושש. אין מקום לטעויות. הולך להיות לנו לא פשוט במשחק מספר 2. אנחנו צריכים לבוא מאוד מוכנים".
"אהבתי מאוד את יפתח, איך שהוא עלה, איך שהוא ניהל את המשחק, היה בשליטה, גם הגנתית. אנחנו צריכים את כולם, ייקח לנו עוד שבוע - 10 ימים להתאושש מהדבר הזה שעברנו, גם פיזית היה לנו מאמץ מאוד גדול וגם מנטאלית. יש נפילת מתח כזאת, אבל הצלחנו להשיג את הניצחון וזה חשוב וזה טוב".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל באר-שבע משחק מספר 1 ליאור ליובין
מכבי ת"א הפועל באר-שבע משחק מספר 1 ליאור ליובין
"למדנו מה אמחנו רוצים מעצמנו". ליובין
(עוז מועלם)
על הארכת חוזהו אמר קטש: "אני מאוד מתרגש את מה שבנינו פה השנה, אני גאה על הבעת האמון, זה משהו שהצבתי בפניי, זה היה לי חשוב, אבל אתם מכירים אותי ויודעים, למאמן אין שקט, מעבר לזה שזה מחמיא ומרגש בעיניי, אני עדיין כל כולי בפלייאוף הזה וזה לא מוריד ממני את הלחץ. אסור לחשוב שדברים ילכו בקלות".
מאמן הפועל באר-שבע/דימונה, ליאור ליובין, מביט קדימה אל עבר המשחק הבא: "למדנו מה אנחנו רוצים להוציא מעצמנו מבחינת המאמץ מול מכבי. שילמנו מחיר גדול על ריבאונד ההתקפה, זה נתון שאולי מצליח לקזז טיפה אבל עדיין מכבי גדולים וטובים בזה. שיחקנו מאוד חזק אבל זה לא הספיק. לכל משחק יש את החיים שלו, נבוא עם הרבה אמונה ונשחק את המשחק שלנו".
פורסם לראשונה: 22:13, 17.05.23