אלי רבי עובר לפוליטיקה. אחרי שנים רבות כמאמן כדורסל ואיש מקצוע מהבכירים בענף, אחד האנשים הכי מזוהים עם כדורסל הנשים הישראלי הודיע היום (שישי) כי הוא יתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות בעירו גני תקווה.
בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב רבי: "לאחר שנים רבות של עשייה במגוון תחומים ובהם חינוך בבתי ספר (בליך רמת-גן, עירוני ט׳ תל-אביב, ובבתי ספר יסודיים נוספים), מרכזים קהילתיים, ניהול מערכות ספורט בערים רבות ואימון כדורסל מקצועני (בהם צברתי ידע ונחשפתי למגוון עצום של אפשרויות), אני בוחר להפשיל שרוולים, לצאת מאזור הנוחות ולנסות לסייע, לקדם ולפתח את העיר הנפלאה שלנו גני תקווה".
3 צפייה בגלריה
אלי רבי מאמן אליצור רמלה
אלי רבי מאמן אליצור רמלה
עובר לפוליטיקה. רבי
(צילום: עודד קרני, באדיבות מינהלת הנשים)
"החלטתי להקים ולעמוד בראש סיעה, 'גני תקווה שלנו'. לקראת הבחירות המוניציפליות, שיתקיימו ביום 31 באוקטובר 2023, אני מציג את מועמדותי בפני התושבים לבחירה למועצת העיר, יחד עם חברים נוספים. בעתיד, אשאף להנהיג ולהוביל את היישוב כראש עירייה, אך לא בשלב זה".
"גני תקווה היא עיר מדהימה ומעורבת ובה אנשים נפלאים. בזכות המרקם האנושי המיוחד והאיכותי, ניתן יהיה להפוך את היישוב ל'חוד החנית', יוזם ושואף לחדשנות ומודל לחיקוי כלל ארצי, לחיי קהילה מגוונים ועשירים הנותנים מענה אופטימלי לצרכי התושבים. ביכולתי לתרום, לסייע ולחדש במגוון רחב של תחומים: חינוך לסוגיו השונים, איכות סביבה, תחבורה, אזרחים ותיקים, יזמות, בטחון אישי, שירות לתושב, פיתוח תוכניות יישוביות למנהיגות ומצוינות של הדור הצעיר ועוד. פרסום המצע הסיעתי ותוכניות העבודה אשר יפורסמו בקרוב, ייתנו ביטוי מוחשי לתפיסת העולם שלי והייחודיות של סיעת 'גני תקווה שלנו'. יתר החברים אשר ירכיבו את הסיעה, יוצגו בקרוב בפני הציבור".
3 צפייה בגלריה
מהמאמנים המצליחים בתולדות כדורסל הנשים הישראלי. רבי
מהמאמנים המצליחים בתולדות כדורסל הנשים הישראלי. רבי
מהמאמנים המצליחים בתולדות כדורסל הנשים הישראלי. רבי
(צילום: אבי רוקח)
3 צפייה בגלריה
שנים נהדרות גם בנבחרת הנשים
שנים נהדרות גם בנבחרת הנשים
שנים נהדרות גם בנבחרת הנשים
(צילום: יובל חן)
רבי נחשב לאחד המאמנים הכי מצליחים בתולדות כדורסל הנשים הישראלי. הוא זכה בשלל תארים - עבר בכל האימפריות של הענף מאליצור רמלה, דרך מכבי אשדוד ועד רמת השרון - והיה שותף כמאמן נבחרת הנשים לתור הזהב שכלל עלייה לשלוש אליפויות אירופה רצופות.