נבחרת העתודה סיימה הערב (שני) את הבית המוקדם של אליפות אירופה ביוון במקום האחרון. זאת לאחר הפסד נוסף ושני ברציפות, הפעם 70:54 לבלגיה. המשמעות: ישראל תתמודד מול ספרד החזקה ביום רביעי (21:00) במשחק ההצלבה החשוב, כשהמנצחת תעפיל לרבע הגמר ולמעשה תבטיח הישארות בדרג א'.
כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם דניאל וולף פתח נהדר ויחד עם שלשה של רון ציפר וניהול משחק של נועם יעקב, ישראל הובילה 8:14 אחרי 7 דקות. שלשות של וולף וציפר קבעו כבר 10:19 לישראל, אבל פסק זמן של הבלגים החזיר אותם עם ריצת 0-10 והיתרון בסיום הרבע הראשון היה שלהם, 19-20.
2 צפייה בגלריה
נועם יעקב
נועם יעקב
נועם יעקב. עוד הפסד לישראל
(צילום: FIBA PHOTOS)
ישראל רדפה במשך כל הרבע עד שנועם יעקב השתלט על המשחק, הוביל ריצת 2:11 ישראלית ויחד עם 5 נקודות על עידו הראל הנבחרת חזרה להוביל. בחצי הדקה האחרונה של הרבע בלגיה קלעה 5 נקודות וירדה להפסקה ביתרון 37:39.
וולף שמר את ישראל במשחק בפתיחת הרבע השלישי אל מול הקליעות מבחוץ של הבלגים, זה היה רבע הגנתי ומבולגן אבל ישראל המשיכה לרדוף אחרי יריבתה, שהובילה 48:52 לקראת 10 הדקות האחרונות. מספר איבודי כדור של ישראל בפתיחת הרבע הרביעי שלחו את הבלגים לריצה שהסתיימה ביתרון דו-ספרתי ולמעשה סגר עניין.
2 צפייה בגלריה
רון ציפר
רון ציפר
לא הערב של נבחרת ישראל. ציפר
(צילום: FIBA PHOTOS)
קלעו לישראל: דניאל וולף 24 (9 ריבאונדים), נועם יעקב 12 (8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים), רון ציפר 7, עידו הראל 5, יובל לוין 4, יואב ברמן 2.