הצגה ענקית של הפועל ת"א מול אחת מהקבוצות החזקות ביותר ביורוקאפ העונה - גראן קנאריה, שעד אתמול (רביעי) עמדה על מאזן 2:7. האדומים הובילו כבר 30 הפרש במהלך הרבע השלישי וסיימו עם 70:92 חשוב להמשך הדרך, עם אפשרות לסיים במקום הראשון.
בעקבות הניצחון, הפועל ת"א נשארה במקום 3-2 לצד טלקום אנקרה הטורקית במאזן של 4:10. המפעל יוצא כעת לפגרת הגביע ונבחרות ויתחדש רק בעוד כחודש, כשהפועל ת"א תפגוש את בודוצ'נוסט במשחק חוץ שיכול להעלות אותם אל המקום הראשון בבית.
1 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: עוז מועלם )
״המשחק של היום הוא לא עוד משחק", אמר מאמן הפועל ת"א דני פרנקו, "ברמת ההערכה של השחקנים לגראן קנאריה, אנחנו שיחקנו שם והרגשנו במחצית הראשונה שאנחנו לא בכיוון, ואם אנחנו לא נעשה איזשהו שינוי דרמטי אז זה משהו שגדול מאיתנו. במחצית השנייה שם באמת עשינו שינוי משמעותי מאוד וגם היינו בפוזשן לנצח והמשחק הזה ברח לנו מהידיים. אומנם עבר לא מעט זמן מאז, אבל אין שחקן אצלנו בקבוצה ששכח את המחצית הראשונה ההיא. היום כולם היו אגרסיביים מאוד מהשנייה הראשונה, היינו ממוקדים, ובאנו אחרי הפסד כואב לחולון. היינו צריכים להבין שאם אנחנו לא נדרוש מעצמנו יכולת הגנתית כזאת, אז אין לנו מה למכור ואין לנו סיכוי".
שחקניו של פרנקו הגיעו למשחק אחרי ההפסד הכואב לחולון, אבל שמו את הכול בצד, בדיוק כמו שעשו אחרי ההפסד להפועל ירושלים ברבע גמר הגביע, והתפוצצו לחלוטין. כבר אחרי שמונה דקות, התוצאה עמדה על 5:22. לפני המשחק היו בקבוצה חששות רבות לגבי כשירותו של ג׳ייקובן בראון אחרי שמול חולון הוא בקושי שיחק כשסבל מכאבים בכתפו. גם הפעם הוא לא הגיע בשיאו מבחינה גופנית, אבל על הפרקט הוא שכח מהכול, גם את הכאבים. זה אומנם לא היה משחק השיא שלו אבל הוא בהחלט תרם כשסיים עם 11 נקודות ו-14 אסיסטים, אבל גם עם 7 איבודים.
מעל כולם היה ללא ספק ג׳ורדן מקריי. בשבועות האחרונים הגארד ממשיך במגמת העלייה שלו, רואים עליו שהצליח להתחבר למרקם הקבוצתי, שהוא מרגיש בנוח לקחת על עצמו את המשחק מתי שצריך וכל זה מתורגם בעיקר התקפית. בששת המשחקים האחרונים לא ירד מקריי מהדו-ספרתי בנקודות והיה אפקטיבי מאוד, כשגם הפעם הוא הצטיין עם 25 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות.