בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הרכז האמריקאי, בריאנטה וובר (30, 1.88 מ'), בעקבות פציעתו של קווינטון הוקר.
וובר שיחק שלוש עונות באוניברסיטת VCU ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בהיסטוריה של המכללה, כשנבחר 3 פעמים לשחקן ההגנה של העונה בקונפרנס. בעונת 2018/19 הצטרף לאולימפייקוס והעמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-2.4 אסיסטים למשחק ביורוליג. בעונת 2019/20 שיחק בפריז לבלואה וכעבור שנה הצטרף לגראבלין שפתחה את העונה בצורה רעה ומיד שינה את הקבוצה עם 15.4 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק.
1 צפייה בגלריה
בריאנטה וובר
בריאנטה וובר
בריאנטה וובר
(צילום: באדיבות בני הרצליה)
לאחרונה שיחק בפורטו ריקו והצטרף למכבי רעננה במסע המשחקים בארה"ב. המנהל המקצוע של הרצליה, זופי אבדיה, אמר: "לצערנו אנחנו סובלים מתחילת השנה מחוסר מזל עם מספר פציעות של שחקני מפתח והאחרון שבהם קווינטון, דבר שמאלץ אותנו לבצע עוד תוספת לסגל. חיפשנו שחקן שכבר יש לו ניסיון באירופה, נמצא בכושר משחק ויכול לבוא לעזור לנו בתקופה הקרובה באופן מיידי. בריאנטה שחקן קשוח ומנוסה, אני מקווה שישתלב במהירות ויעזור לקבוצה לעבור את התקופה המאתגרת שלפנינו".

נס ציונה תשחק באירופה

עירוני נס ציונה הודיעה תשתתף העונה בליגה הצפון אירופית. על פי הודעת המועדון יו"ר המועדון יניב מזרחי: "אנחנו שמחים להצטרף לליגה הצפון אירופאית, ליגה חזקה מאד עם קבוצות מצוינות. היינו בקשר עם ראשי המפעל בחודשים האחרונים ואני מודה לכל שותפינו לדרך על כך שהמהלך הזה שכל כך רצינו יצא לפועל בסופו של דבר. כבר אמרנו פעמים רבות שהמועדון רואה בהשתתפות במפעלים האירופים חלק חשוב מהתפתחות המועדון, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לתחילת המשחקים".