מכבי ת"א ערכה הערב (שני) את האימון המסכם שלה בהיכל מנורה לקראת היציאה לבלגרד, שם "תארח" מחר (שלישי, 21:05) את וילרבאן במסגרת המחזור ה-30 ביורוליג.
הצהובים מגיעים למשחק אחרי רצף נהדר של 11 ניצחונות בכל המסגרות, ומקווים להמשיך במומנטום גם נגד הקבוצה הצרפתית. נכון לעכשיו מדורגת מכבי ת"א במקום התשיעי (מאזן 13:16), והיא מגיעה כפייבוריטית מול האורחת שמדורגת במקום הלפני אחרון (17, מאזן 22:7).
2 צפייה בגלריה
חושש משאננות. קטש
חושש משאננות. קטש
חושש משאננות. קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
למרות שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, מכבי ת"א רחוקה שניים וחצי ניצחונות מהמקום השישי שמקנה כרטיס ישיר לפלייאוף, כאשר נותרו חמישה מחזורים בלבד בעונה הסדירה. המרחק של הצהובים מהמקום ה-11 שמוביל להדחה סופית מהפלייאוף הוא שלושה משחקים וחצי, כך שניצחון על וילרבאן, עליה גברה 90:94 בסיבוב הראשון, יקרב את עודד קטש ושחקניו באופן משעותי להמשך השתתפות במפעל הבכיר באירופה מעבר לעונה הסדירה.
מי שיחכה למכבי ת"א הוא הגארד הישראלי בן ה-19 נועם יעקב, שבארבעת המשחקים האחרונים ביורוליג קיבל מקום משמעותי ברוטציה של וילרבאן עם ממוצע של 8.5 נקודות ו-2.5 אסיסטים ב-20 דקות.
"מאוד מרשים", החמיא קטש ליעקב. "לאט לאט הוא פילס את הדרך שלו ברוטציה. הוא מוכיח שהוא ראוי לזה והוא משחק בצורה מאוד בוגרת, משחק פשוט ויעיל ומאוד בשליטה. אני שמח בשבילו״.
2 צפייה בגלריה
נועם יעקב במדי וילרבאן
נועם יעקב במדי וילרבאן
"מאוד מרשים". יעקב (משמאל) במדי וילרבאן
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
על היריבה, הוסיף קטש: ״הרבה קבוצות התקשו מול וילרבאן. זאת קבוצה שהיא יותר טובה מהתוצאות שלה, בטח אחרי חילופי המאמנים. הם בכושר טוב ובמשחקים האחרונים הציגו יכולת יפה. גם נגד פנאתינייקוס בחוץ, במשך 35 דקות, הם היו צמודים וטובים. זה יהיה רע מבחינתו לחשוב שצפוי לנו משחק קל. יש להם הרכבים גדולים ואת ננדו דה קולו ואת יוסופה פאל, שהם מאוד דומיננטיים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים כי מצפה לנו שבוע מאוד משמעותי".