האלימות במגרשים: קטטה חריגה במיוחד התרחשה הערב (שבת), בסיום הניצחון 78:90 של הפועל ת"א על הפועל חולון. עשרות מהאוהדים האדומים תועדו כשהם פורצים לפרקט באולם, תוך שהם משליכים כסאות על אוהדי האורחת וגונבים את דגל הפריסה שהניפו ביציע. בתגובה, גם אוהדי חולון ירדו למגרש כשהצדדים, בין היתר, הכו אחד את השני עם מוטות הדגלים. לא ידוע על נפגעים או עצורים באירוע.
לפני המשחק התקיים טקס לזכרו של סגן עומרי שוורץ ז"ל, שנפל בעזה. אוהדים של הפועל ת"א טוענים כי קריאות של אוהדי הפועל חולון במהלך הטקס, היו אלה שהלהיטו את הרוחות בין הצדדים.
1 צפייה בגלריה
קטטה בין אוהדי הפועל ת"א להפועל חולון
קטטה בין אוהדי הפועל ת"א להפועל חולון
העימות על המגרש
(צילום: יאיר שגיא)
יש לציין כי האירוע התרחש לאחר שחלק גדול מהשוטרים נטש את האולם, ובעקבות העימות, הכוחות שעזבו נקראו לחזור. זאת ככל הנראה גם הסיבה שלא נרשמו מעצרים. קציני משטרה שנכחו במקום הבהירו לאנשי הפועל ת"א כי בעקבות המקרה לא תתאפשר במשחקים הקרובים הכנסת ציוד אוהדים לאולם.

פרנקו: "נצטרך למצוא את הדרך בלי הסקורר המרכזי שלנו"

במשחק עצמו, כאמור, השיגה הפועל ת"א נקמה ספורטיבית אחרי שהפסידה להפועל חולון במשחק בין השתיים לפני כשבועיים (98:90), וחזרה זמנית לפסגת ליגת העל. תומר גינת בלט עם 21 נקודות ובר טימור עם 18.
"ב-24 שעות האחרונות היינו בסיטואציה מוזרה, כשלא ידענו האם ג'יילן הורד יוכל לשחק או לא, וכשתומר סובב את הקרסול באימון הבוקר", אמר פרנקו בסיום. "אבל אף אחד לא שם לב לזה היום על המגרש, ושם היה המשחק שלנו, במחויבות שכולם הביאו. שיחקנו נגד קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב, עם ביטחון. והיה חשוב לנו לצאת עם כיוון חשוב לקראת הישורת האחרונה של העונה. הסיבה שגיל בני לא חזר היא המכה החזקה שקיבל ברגל, שיכלה להשאיר אותו להרבה זמן בחוץ. אני בטוח שבמשחקים הבאים הוא יהיה יותר משמעותי".
על אקסבייר מנפורד, שתובע האיגוד דורש להרחיק אותו לארבעה חודשים לאחר שנכשל בבדיקת סמים, הוסיף המאמן: "אנחנו מצפים לאחריות משחקן ברמה הזאת, והוא סופר משמעותי ואהוב. זה מקשה עלינו. אנשים יכולים לעשות טעויות בחיים, מעולם לא הייתה איתו בעיה, חבל לי על זה. נצטרך למצוא את הדרך בלי הסקורר המרכזי שלנו".