אחרי שביום ראשון האחרון רשמה את ניצחונה השמיני ברציפות בכל המסגרות, הפועל ת"א רוצה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח מחר (19:30) במשחק "ביתי" בשטארק ארנה בבלגרד (היכל אלכסנדר ניקוליץ' תפוס ע״י הפועל ירושלים) את ונציה האיטלקית במסגרת המחזור ה-11 ביורוקאפ.
האדומים שצפויים להופיע שוב ללא ג'ייקובן בראון שעובר בדיקות רפואיות כדי לברר את חומרת פציעתו, מדורגים במקום השני בבית עם מאזן של שמונה ניצחונות מול שני הפסדים. מנגד, האורחת מדורגת במקום השמיני עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים.
1 צפייה בגלריה
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
ארבה משחקים בעשרה ימים. דני פרנקו
(צילום: מועדון הפועל ת"א)
הפועל ת"א חכרה מטוס והזמינה חדרים במלון בבלגרד לכבוד פרויקט ההטסה הגדול הכולל כ-160 בני משפחות שכולות, אנשי כוחות הביטחון ומפונים מהצפון והדרום שהוזמנו ע"י הקבוצה.
מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אנחנו לפני אתגר משמעותי נוסף והפעם באולם "ביתי" שטרם שיחקנו בו. הטעימה מהאווירה במשחק האחרון בדרייב אין, ובמיוחד הטקס שסחט את הלב של כולנו טרם המשחק, רק חיזקה אצלנו את המחשבה איזו מקדמה עצומה נמנעה מאיתנו מעצם אובדן הביתיות".
פרנקו המשיך: "המשחק יהיה הרביעי שלנו בשמונת הימים האחרונים ויש לכך השלכות, אבל אני מאמין בקבוצה ובצוות, וכמו בכל משחק נשאיר את הקושי בצד ונתמודד. נגייס מעצמנו ומהאורחים החשובים שלנו במשחק את האנרגיה שתחסר לנו מהבית בדרייב אין, ונילחם על מנת להשיג ניצחון נוסף. תקוותי שבמהרה יום יבוא ונוכל לחזור לבית האמיתי בת"א שכל כך חסר לנו".
עידן זלמנסון הוסיף: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה למרות העומס והעובדה שאנחנו משחקים את משחקי הבית שלנו רחוק מהאוהדים שלנו. כמו בכל התמודדות, אני מאמין שמה שהשגנו עד כה כקבוצה על המגרש ומחוצה לו משמעותי אבל לא יבטיח לנו את הניצחון. כולנו נצטרך להגיע מחר ממוקדים כדי להמשיך את רצף הניצחונות מול יריבה מנוסה עם שחקנים טובים".