בני הרצליה הודיעה הבוקר (רביעי) על השאלתו של הסנטר בירם פאיה לליידה מהליגה השנייה בספרד עד לסיום העונה. פאיה בן ה-23 חתם בקבוצה הקיץ על חוזה ארוך טווח במטרה לחזק את הסגל בליגת האלופות. בשבועות האחרונים, מאז סיום הקמפיין האירופאי, פנו אל הרצליה מספר קבוצות בבקשה להשאיל את השחקן.
בעקבות חזרתו לפעילות של רוברט קרטר וסיום העונה האירופית בקבוצה החליטו להשאיל את השחקן לקבוצת הצמרת מליגת המשנה בספרד על מנת שיוכל לקבל דקות משחק משמעותיות ולהמשיך את ההתקדמות שלו.
1 צפייה בגלריה
שחקן בני הרצליה בירם פאיה
שחקן בני הרצליה בירם פאיה
הושאל עד תום העונה לליידה מליגת המשנה בספרד. בירם פאיה
(צילום: האתר של פיב"א)
הסנטר שיחק בשלושה משחקי ליגה בלבד, בהם העמיד ממוצעים 2.2 נקודות ו-3.3 כדורים חוזרים ב-11.3 דקות. שלושת המשחקים אגב היו שני הניצחונות של הרצליה על מכבי ת"א והפועל חולון, כשהוא שותף גם בהפסד קבוצתו לקרית אתא.
הרצליה תארח ביום ראשון (19:00) את מכבי ת"א כשהיא בכושר טוב אחרי הניצחון על נס ציונה בשבוע שעבר. כריס באב ימשיך להיעדר בשל הקרע בשריר הירך האחורי ממנו סובל, אך צפוי לחזור לאימונים בשבוע הקרוב. אצל מחזיקת הגביע היוצאת יודעים שניצחון נוסף על הצהובים (אותם ניצחו בהיכל מנורה בסיבוב הראשון) יכול לסייע מאוד לכניסה לבית העליון, משהו שרוצים מאוד במועדון לשחזר, אחרי ההצלחה בשנה שעברה.