הצעד הראשון של הבעלים החדש? לאחר שהשלים את רכישת 90 אחוז ממניותיה של הפועל ירושלים, כפי שנחשף ב-ynet, מתן אדלסון נפגש עם שחקן העבר עדי גורדון במטרה שיצטרך למועדון בתפקיד ניהולי בכיר.
בנוגע לעניינים המקצועיים, אדלסון צפוי לדון בשבועות הקרובים בתוכניות לעונה הבאה יחד עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', שכבר האריך את חוזהו, ועם המנהל המקצועי יונתן אלון שצפוי להישאר בתפקידו. מעבר לכך, אדלסון מעוניין לבצע מספר שינויים בשדרה הניהולית על מנת לחזק אותה באנשים נוספים, זאת מאחר שעם עזיבתו הצפויה של הבעלים הנוסף, אייל חומסקי, למעשה ההנהלה המצומצמת ממילא מתרוקנת לגמרי.
1 צפייה בגלריה
יצטרף לצוות הניהולי של הפועל ירושלים? עדי גורדון
יצטרף לצוות הניהולי של הפועל ירושלים? עדי גורדון
יצטרף לצוות הניהולי של הפועל ירושלים? עדי גורדון
(גיא בן זיו, ONE)
אדלסון צפוי לחזק את הצוות הניהולי בשני אנשים שיהיו למעשה הפנים שלו במועדון ויהיו הזרוע המקשרת בינו לבין הצוות המקצועי, עובדי המשרד והאוהדים. השם הראשון שעלה לתפקיד ניהולי הוא של שחקן העבר גורדון, שכבר נפגש עם הבעלים הנכנס וצפוי לשמש כחולייה המקשרת לצד דמות ניהולית נוספת, שתהיה אחראית יותר על החיבור עם הצוות המקצועי, על קבלת החלטות מקצועיות ועל הקשרים עם אירופה.

הסמל הגדול ויקיר האוהדים

עדי גורדון הוא הסמל הגדול ביותר של הפועל ירושלים. מדובר ביקיר האוהדים, והשחקן שהעלה בשנות ה-90 את המועדון לגדולה. הוא הוביל הירושלמים לשני התארים הראשונים (שתי זכיות רצופות בגביע המדינה ב-1996 ו-1997), כאשר בפעם הראשונה קלע סל ניצחון בשניות הסיום, שהפך לאחד האיקונים בתולדות הכדורסל הישראלי.
גורדון שיחק בירושלים במשך שתי קדנציות, כאשר הראשונה הייתה בשנים 1994-1991, שבסיומה עזב להפועל חולון לעונה אחת. בסיום עונת 1994/95 חזר לבירה, והעביר שם עוד ארבע שנים, עד פרישתו ב-1998.