החתמה מרשימה להפועל תל אביב. האדומים הודיעו בצהריים (שלישי) על החתמתו לעונה אחת של ג'ייקובן בראון (31, 1.88 מ') בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור הרכז. על מועמדותו של ג'ייקובן בראון פורסם לראשונה ב-ynet.
"אני שמח שג'ייקובן החליט להגיע להפועל מתוך מגוון האפשרויות שהיו לו. הרצון להגיע למועדון תחרותי שרעב להצלחה, יחד עם אוהדים שנחקקו היטב בזיכרונו היטו את הכף לטובתנו. אנו נמצאים בקשר עם השחקן ומקווים שיימצא כשיר בבדיקות הרפואיות ונוכל לצאת יחד לדרך חדשה ומרגשת", אמר דני פרנקו.
2 צפייה בגלריה
בראון בפעולה
בראון בפעולה
בראון בפעולה
(צילום: אלכס קולומיסקי)
כזכור, בספטמבר 2020 נפצע בראון בכתף במשחק אימון של הפועל ירושלים וישב לא מעט זמן בחוץ. הוא החליט לא לעבור ניתוח ולבצע שיקום שמרני. אחרי שלושה חודשים שב לפעילות, נראה טוב אבל הכאבים חזרו ובחודש מרץ הפועל ירושלים הודיעה כי הוא מושבת עד להודעה חדשה. מאז למעשה בראון לא שיחק כדורסל באופן מסודר.
בראון הגיע לישראל בקיץ 2017 וחתם בגלבוע/גליל. מהרגע הראשון הוא סיפק יכולות גבוהות (16.7 נקודות, 40 אחוזים לשלוש, 5.9 אסיסטים). שנה לאחר מכן הפועל ירושלים חטפה אותו והוא סייע לה לזכות בשני גביעי מדינה רצופים ובגביע ווינר. כמו כן נבחר לחמישיית העונה ב-2019/20.
במועדון גם הודיעו על החתמתו של הרכז גיל בני (22, 1.80 מ') שילבש את המדים האדומים בשנתיים הקרובות. בני עזב את הפועל גלבוע/גליל לאחר שנתיים, עקב העובדה שסגנית האלופה לא נתנה לו הצעה וסיכם על תנאיו בהפועל ת"א.
2 צפייה בגלריה
רפי מנקו
רפי מנקו
רפי מנקו
(צילום: יאיר שגיא)
מי שעוד נמצא על הרדאר של האדומים הוא רפי מנקו, שכזכור פוטר מהקבוצה בדצמבר 2018, ולאחר מכן עזב להפועל אילת. מאז עבר לא מעט זמן, התחלפו אנשים בהנהלת האדומים, ובמקביל הפורוורד הישראלי מחפש קבוצה. בעונה החולפת שיחק מנקו בשאלון הצרפתית וירד איתה לליגה השנייה. למנקו הוצע כבר חוזה אצל האדומים. גם הפועל חולון מתעניינת בשחקן.