"זה לא היה בהכרח המשחק הכי יפה", הודו אתמול בחולון אחרי ניצחון החוץ 87:95 על קריית אתא. האלופה כבר הובילה 8:24, אך במקום לגמור את המשחק נקלעה למספר מהפכים שביצעה המארחת, כאשר בין היתר ברבעים השני והשלישי קלעה 29 ו-28 נקודות בהתאמה ועשתה חיים קשים לחולוניה. בסופו של דבר, הטריו של חולון רגלנד את גרין את ג'ונסון עשה את ההבדל כשכל אחד מהשחקנים קלע מעל 20 נקודות.
אחרי שני ההפסדים בשבוע שעבר לגליל עליון בליגה ולאוסטנד הבלגית בליגת האלופות של פיב"א, במועדון הדגישו שהניצחון על קריית אתא חשוב בעיקר מוראלית. ואגב אוסטנד, מי שחזר מהמשחק בבלגיה אחרת הוא רגלנד, שהפעם עלה מהספסל. גיא גודס טען שהשחקן "היה שחוט. הסתכלתי עליו והוא היה כמו לימון שנסחט בלי אנרגיות. אמרתי לו במשחק הבא אתה לא פותח, נתאים את עצמנו לשני הגבוהים של קרית אתא, תעלה מהספסל ותצבור כוחות".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
הצטיין מהספסל. ג'ו רגלנד
(צילום: עוז מועלם)
רגלנד הרחיב על השינוי: "המאמן רצה לנסות אסטרטגיה שונה היום, שאעלה מהספסל, ושאנסה להוביל את החבר'ה שמגיעים לשנות את המשחק. אני עושה כל מה שהוא רוצה שאעשה. אני פשוט שמח שהשגנו את הניצחון".
על כך שקבוצתו לא הצליחה "להרוג" את המשחק למרות רבע ראשון חד צדדי השיב הגארד: "הם קבוצה קשוחה והם שיחקו בבית אז הם מבינים את הכל, את הקצב את הטבעות. יש בהם המון רוח לחימה, אז אני פשוט שמח שניצחנו וככל ששנוי יותר במחלוקת כך יותר טוב. לומדים איך להתמודד בזמנים שבהם צריך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך ואני שמח שניצחנו את המשחק בדרך שבה ניצחנו. קושי זה חלק מהחיים, אנחנו עדין בונים זה מוקדם, אנחנו בחודש דצמבר ואנחנו בפוזיציה טובה וניקח את הקרבות ואת ההפסדים כעת כדי לבנות את עצמנו לכדי שיגיע הרגע שבו צריך לנצח. אנחנו בסדר כרגע".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון גיא גודס עם ניב משגב
מאמן הפועל חולון גיא גודס עם ניב משגב
בחולון עדיין מאוכזבים מההפסד לאוסטנד. גיא גודס עם ניב משגב
(צילום: עוז מועלם)
חודש דצמבר עדיין לא נגמר עבור הסגולים. למרות הבטחת המקום בגביע עם עליית המאזן לשישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, בקבוצה לא מסתפקים בכך. ביום רביעי תעלה האלופה בפעם השלישית בעשרת הימים האחרונים לצפון, הפעם אל הכרמל למשחק השלמה נגד הפועל חיפה (המשחק היה אמור להיות לפני כחודש, אך בשל נסיעתו של מאמן הפועל חיפה, שרון דרוקר, עם נבחרת הנשים הוא נדחה למועד זה).
"ניצחון יבטיח לנו מקום בין ארבע הראשונות. אנחנו לא רוצים לפגוש את מכבי ת"א, ירושלים או הפועל ת"א כבר ברבע הגמר", אמרו במועדון והוסיפו שישנו עדיין כעס על ההפסד בבלגיה מאחר ולוח המשחקים הולך ונהיה עמוס, ובשל אותו הפסד נוספו בין שניים לשלושה משחקים בחודש הבא. "לא פשוט השנה לנצח בליגה בחוץ", סיכמו את אתמול עם הפנים לרביעי, כאשר אחר כך ישובו הסגולים אל האולם הביתי הן לליגה והן למשחק הראשון בשלב הפלייאין נגד איגוקאה.