שלושה משחקי הכנה לקראת פתיחת העונה נערכו היום (שישי) בין קבוצות ליגת העל. הפועל תל אביב רשמה ניצחון ראשון, ובסטייל, 78:112 בהיכל קבוצת שלמה על גלבוע/גליל. הפועל חולון הביסה בפעם השנייה ברציפות את עירוני נס ציונה, ואפילו באותה תוצאה - 53:88, וגליל עליון ניצחה בכפר בלום 83:90 את הפועל חיפה

הפועל תל אביב - גלבוע/גליל 78:112

האדומים, עדיין בלי סנטר זר, פגשו את הצפוניים, שסובלים ממכת פציעות והגיעו בלי סשה קיליה-ג'ונס וג'ו צ'ילי הפצועים, כאשר קיילב ווסון הרכש החדש עדיין לא בארץ.
3 צפייה בגלריה
טימור ופרנקו מאושרים
טימור ופרנקו מאושרים
הפועל ת"א נראית טוב. טימור ופרנקו
(צילום: יאיר שגיא)
אחרי מחצית ראשונה יחסית צמודה, הפועל ת"א פתחה מבערים ברבע השלישי אותו סגרה ביתרון 56:82. בעשר הדקות האחרונות המארחת רק הלכה והגדילה את הפער. ג'יי פי טוקוטו היה מצוין אצל המנצחת עם 24 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 חטיפות, ג'ייקובן בראון הוסיף 18. בניה סרור הפתיע בגלבוע/גליל עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים.
הוסיפו להפועל ת"א: בר טימור (7 אסיסטים) ולוטן אמסלם 12 כ"א, רז אדם 10, גיל בני וג'יימס יאנג 9 כ"א, עידן זלמנסון ויהונתן שולדבראנד 7 כ"א, אופק גול ואבנר דרור 2 כ"א.
הוסיפו לגלבוע/גליל: יותם חנוכי 15 (8 ריבאונדים), נועם אביבי 13, רוני הארל 12, לונדון פראנטס 10, תום מעיין 6, רום גפן 4 ואור קורנליוס 2.

עירוני נס ציונה - הפועל חולון 83:55

הכתומים צריכים להיות מודאגים מאוד, הסגולים לעומת זאת נראים מחוברים והעונה עוד לא החלה (0:3 במשחקי ההכנה). גם במשחק הזה החצי הראשון היה יחסית שוויוני, וברבע השלישי חולון ברחה בזכות יכולת טובה של שני הגבוהים שלה, מארק אוגדן (17 נקודות, 8 מ-11 מהשדה), ומיקייל קייזר (16 נקודות, 7 מ-10 מהשדה). הניצחון של חולון עוד יותר מרשים מכיוון שהושג כאשר שני הזרים שאמורים להיות המוציאים לפועל העיקריים שלה, ג'ו רגלנד וסטיבן גריי, לא ממש הגיעו להתמודדות.
3 צפייה בגלריה
ג'ונסון מטביע
ג'ונסון מטביע
בחולון יכולים להיות מרוצים. ג'ונסון
(צילום: FIBA PHOTOS)
נס ציונה התייצבה עם כל חמשת הזרים שלה, אבל נראתה רע מאוד, ואל תתפלאו אם בקרוב מאוד כבר יתבצעו שינויים בסגל. הסנטר טים סוארס היה נקודת האור היחידה אצל המארחת עם 18 נקודות (7 מ-11 מהשדה).
הוסיפו לקלוע לנס ציונה: אייק וואמו 12, מאט פארל 7, קני ווטן וגולן גוט 5 כ"א, טל דן ותומר לוינסון 3 כ"א, קרווין רואץ' 2.
הוסיפו לקלוע לחולון: רפי מנקו 13, גיא פניני 10, סטיבן גריי 8, ג'ו רגלנד 4. ניב משגב שותף, לא קלע אבל מסר 8 אסיסטים.

הפועל גליל עליון - הפועל חיפה 83:90

משחק לא רע בכלל בכפר בלום. המקומיים אמנם הובילו לאורך כל ההתמודדות, אבל החבורה של אלעד חסין חזרה פעם אחר פעם. לצערה, במאני טיים זה לא הספיק לה. אייזאה אייזנדורף היה ביום נהדר עם 23 נקודות, אייק אירייבו הוסיף 20. סקוטי ג'יימס בלט אצל חיפה עם 18.
3 צפייה בגלריה
הזרים שלו עשו את העבודה. פלג
הזרים שלו עשו את העבודה. פלג
הזרים שלו עשו את העבודה. פלג
(צילום: ראובן שוורץ)
הוסיפו לקלוע לגליל עליון: נמרוד לוי 11 (9 ריבאונדים), קייל גיבסון, עומר טל ורון כהן 10 כ"א, שאבון לואיס ואלון ספיר 3 כ"א.
הוסיפו להפועל חיפה: גרגורי ורגאס (7 אסיסטים) וג'ארד ארמסטרונג 15 כ"א, עמית שמחון 12, ספסנר וייס 6, קאדים אלן 4 (0 מ-7 מהשדה) ואיגור נסטרנקו 3.