לא כך קיוו בהפועל חולון לסיים את המשחק החשוב שלהם העונה בליגת האלופות. אצל אלופת המדינה כבר הריחו את ניחוח השלב הבא, רק שגלאטסראיי הייתה אתמול (רביעי) הרבה יותר טובה ברבע האחרון ורשמה 75:88 - ניצחון שהעלה אותה למקום הראשון בבית. מלבד הפסד ראשון בליגת האלופות אחרי מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים, חולון עלולה למצוא את עצמה מסתבכת גם עם כרטיס הכניסה לפליי-אין, מה שנראה יותר מציאותי כרגע לנוכח התוצאה.
חולון עלתה למשחק עם סגל קצר במיוחד, שבעה שחקנים בלבד, אחרי ששון דאוסון לא עבר את מבחן הכשירות, והתשתה להתמודד בסיום עם העומק והאיכות של הקבוצה הטורקית. "היו לנו הרבה עליות וירידות במשחק. נכנסנו לרבע האחרון במינוס נקודה והפסדנו אותו 28:16, זה לא משהו שאנחנו יכולים להרשות", הודו במועדון. "הייתה תחושה שכל הדברים הקטנים, כמו ריבאונד ההתקפה ברבע האחרון, הולך לכיוון שלהם. היינו קצרים, עייפים. זה לא תירוץ, אבל זה חלק מהעניין", הוסיפו.
3 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
הפסד כואב. ג'ונס
(צילום: FIBA PHOTOS)
בחולון אומרים שלא מדובר במשחק רע שלהם, אולם כן ישנה אכזבה ממהלכים כאלה ואחרים שגרמו לטורקים לברוח ולנצח בפער הדרוש (אחרי שהפסידו בתשע בהיכל טוטו). "אנחנו כבר מסתכלים על המחזור הבא נגד לגיה ורשה", סיכמו בחולון את המשחק. "ניצחון ונבטיח את המקום השני. זה חשוב, לצד יתרון הביתיות. אם בטעות גלאטסראיי יפסידו - נצטרך להיות שם. טוב שהכל עדיין תלוי בנו".
מצד אחד, חולון אכן תלויה בעצמה. אך יחד עם זאת, שני המשחקים שנותרו לחולון, קשים. הניצחון על לגיה ורשה (אותה כאמור חולון תארח ביום שלישי בעוד שבועיים) הגיע במחזור הראשון של המפעל אחרי הארכה, ועל אוסטנד הבלגית גברה חולון בהפרש חמש בלבד בהיכל טוטו.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
חולון עדיין תלויה בעצמה. ג'ונסון
(צילום: FIBA PHOTOS)
"לא עשינו את העבודה לשמה באנו", אמר גיא גודס בסיום המשחק. "קודם כל באנו כדי לנצח את המשחק. אם לא, להפסיד עד 9 נקודות כדי לאפשר לעצמנו עדיין להיות במקום הראשון. לא קיימנו את שתי המטרות".
כשנשאל מה לדעתו גרם להפסד, השיב: "הבעיה העיקרית שלנו בהגנה קרתה ברבע השני וברבע האחרון, בו נתנו להם לקלוע 28 נקודות. ברבע הראשון והשלישי הקבוצה הייתה בסדר. עשינו הגנה, כמה עצירות והייתה הוצאה לפועל של מהלכים. הגענו גם לזריקות פנויות ולצערי בסוף המשחק היה של גלאטאסראיי. הקבוצה שעשתה בסוף את הדבר הנכון ניצחה".
פרדי בורדיון, שקלע 11 נקודות, אמר: "לא הצלחנו לעצור את הקליעה שלהם לשלוש נקודות ואת ריבאונד ההתקפה. אנחנו צריכים להיות טובים יותר בהגנה, הראינו במשך שלושה רבעים וחצי שאנחנו ברמה שלהם ואפילו יותר. הרבע האחרון היה קריטי עבורנו והם לקחו את היתרון".
3 צפייה בגלריה
גודס
גודס
לא מרוצה. גודס
(צילום: EPA)
חולון נחתה הבוקר בישראל והפנים שלה כבר קדימה, למרות שלא תשחק תשעה ימים רצופים עד שישי הבא, כשתארח את הפועל ת"א. הסיבה: משחק הליגה נגד הפועל חיפה שאמור היה להיות בסוף השבוע נדחה לסוף דצמבר משום ששרון דרוקר, מאמן היריבה, מאמן במקביל את נבחרת הנשים של ישראל שתשחק על העפלה ליורובאסקט. במועדון רואים בכך יתרון. "זה טוב. תהיה לנו מנוחה והכנה טובה יותר לקראת המשחק נגד הפועל ת"א", אמרו והדגישו שמי שההפסקה הזו עשויה לעשות לו טוב במיוחד הוא דאוסון, שמחלים מפציעה והאלופה צריכה אותו במשחקי הליגה, שכן מופיעה עם זר פחות ברישום.
מלבד המנוחה וההכנה, הימים הבאים יהיו חשובים עבור חולוניה בכל מה שקשור לרכש. במועדון לא מסתירים את העובדה שהם מחפשים שחקן נוסף לעיבוי הסגל - והשחקן הרצוי עדיין לא נמצא. הצוות המקצועי ינצל את היעדר המשחקים על מנת להעביר הילוך במציאה, כאשר המטרה היא להגיע לשני המשחקים שנותרו במפעל האירופי מחוזקים יותר ועם חלוקת דקות שתיצור פחות עומס על השחקנים כבר בשלב זה של העונה.