סוף לסאגה. ווייד בולדווין יעלה על טיסה לבלבגרד ב-14:00 ויוכל לשחק במשחק הפלייאין הקריטי של מכבי ת"א נגד באסקוניה מחר (שלישי, 20:00). הגארד אף יספיק להגיע לאימון הערב של הצהובים.
אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הקבוצה, אם לא הגדול ביותר, לא טס הלילה עם הקבוצה לבלגרד לקראת ההתמודדות החשובה בעקבות בעיה בירוקרטית, אך כאמור, בסופו של דבר העניין הוסדר והוא צפוי להמריא בצהריים.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א אימון בלגרד לקראת ז'לגיריס קובנה ווייד בולדווין
מכבי ת"א אימון בלגרד לקראת ז'לגיריס קובנה ווייד בולדווין
במכבי ת"א ימצאו פתרון. ווייד בולדווין
(צילום: Djordje Kostic)
בהודעה מטעם מכבי ת"א נכתב: "בעקבות עניין בירוקרטי בנוגע לדרכון של בנו של ווייד בולדווין, הגארד ומשפחתו לא יכולים היו להמריא הלילה מישראל. סידור העניין דרש את נוכחותו של ווייד ולאחר שהנושא טופל, השחקן ימריא היום לבלגרד, יספיק להגיע לאימון הערב וכמובן יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הפלייאין מול באסקוניה".
מכבי ת"א הייתה אמורה לצאת אתמול כבר בשעות הצהריים לבלגרד לקראת התמודדות מול הקבוצה הספרדית, אך בעקבות המצב הביטחוני הרגיש לאור מתקפת הטילים והכטב"מים של איראן על ישראל בלילה שבין שבת לראשון, הטיסה נדחתה ללילה.
מי שכן עלה לטיסה לבלגרד הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, שסובל מפציעה בכתפו ונמצא בספק להתמודדות. הגארד לא שיחק בשני המשחקים האחרונים בעקבות אותה פציעה.
מדובר, כאמור, במשחק הכי חשוב של הצהובים עד כה. ניצחון יסדר לקבוצה של קטש את הכרטיס לסדרת רבע גמר הפלייאוף, במסגרתה תתמודד מול פנאתינייקוס. אם תפסיד, היא תתמודד במשחק נגד המנצחת בהתמודדות בין הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה ביורוליג במקומות 9-10.
פורסם לראשונה: 07:12, 15.04.24