הפועל חולון סגרה את עמדת הרכז הבכיר שלה. הסגולים צירפו את ג'ו רגלנד, שמגיע אחרי עונה נהדרת בהפועל אילת בה קלע 14.7 נקודות ומסר 7.5 אסיסטים.
"ג'ו הוא לא שחקן שצריך להציג, הוא שחקן שהיכולות וההישגים שלו מדברים בעד עצמם", אמר מאמן חולון מאוריציו בוסקאליה. "יצא לי לפגוש אותו פעמים רבות על הפרקט, כולל בכמה משחקים חשובים מאוד באיטליה. מדובר בשחקן שיודע טוב מאוד את העבודה, שחקן שמשחק עבור החברים שלו לקבוצה. אני שמח שיש לו מוטיבציה גדולה להגיע אלינו, הוא יעזור לנו מאוד באירופה ובליגה המקומית,ליגה שהוא כבר מכיר ובה הצליח ומוערך מאוד".
1 צפייה בגלריה
זוסמן ו-ווילבקין צופים על רגלנד
זוסמן ו-ווילבקין צופים על רגלנד
רגלנד. שחקן עם המון ניסיון
(צילום: מאיר אוחיון)
עצם הגעתו של הרכז בן ה-31 לישראל, ועוד לקבוצה כמו אילת, היה בגדר הפתעה, שכן הוא הספיק לשחק ביורוליג במדי ארמאני מילאנו, ובהמשך גם בקרשיאקה, לוקומוטיב קובאן, הכוכב האדום בלגרד וקאנטו.
אולם, מגפת הקורונה טרפה את הקלפים עבורו, ועבור לא מעט שחקנים איכותיים שמצאו את מקומם בליגת העל בעונה החולפת. רגלנד מצטרף לסטיבן גריי בקו האחורי של חולון, כאשר השניים למעשה מחליפים את סי ג'יי האריס וטיירוס מגי. עוד בעמדות הגארדים: פרדריק בורדיון וניב משגב.
עוד שחקן שמועמד לחולון הוא מייקל בריסקר, ששוחרר מהפועל תל אביב. למרות הרצון של הקבוצה לראותו אותו בשורותיה, הגארד הישראלי עדיין לא קיבל הצעה רשמית.