אכזבה גדולה בהפועל ת״א, שספגה אתמול (רביעי) הפסד יורוקאפ שלישי ברציפות, 113:105 לפרומטיי של ננו גינזבורג ב"בית" בבלגרד, שהופך את הסיכוי שלה לסיים את שלב הבתים במקום השני לקטן יותר. האדומים יסיימו את המחזור הקרוב במקום השני, שמעניק כרטיס ישיר לרבע הגמר ומונע מעבר בשלב הפלייאין, אך מחכים להם כעת שני משחקי חוץ קשים מאוד עד לנעילת שלב הבתים, נגד בדאלונה ובשיקטאש.
"אנחנו מאוכזבים מהערב", אמר המאמן דני פרנקו בסיום, "לא הבאנו את הכדורסל של הפועל ת"א בשני צידי הפרקט, כיחידים וגם כקבוצה. כולנו צריכים לבדוק את עצמנו, כי אני חושב שאנחנו לא מכבדים מספיק את התחרות שעומדת מולנו. אנחנו יודעים לעשות את העבודה הרבה יותר טוב, אז משחק מסוג כזה הוא מביך עבורנו כקבוצה. חבל שלא הופענו כמו שאנחנו מצפים מעצמנו".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
"האולם שלנו שווה לנו הרבה מאוד נקודות". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
"אני חושב שהרבה שחקנים בפרומטיי עשו הערב איזושהי קפיצת מדרגה, ואנחנו לא היינו שם ברמה גם כבודדים", המשיך פרנקו, "במשחק כזה זה לא עניין של שחקן כזה או אחר, קבוצה מנצחת קבוצה. היינו פשוט לא מספיק טובים כדי להתמודד מול מה שעמד מולנו בצד השני. זה מאכזב, אבל בסופו של דבר זו המציאות, וזה מה שיש, ועם זה אנחנו צריכים לדעת להתמודד ולהרים את זה הלאה, לחזור לשחק את הכדורסל שאנחנו יודעים״
מאמן האדומים המשיך: "אנחנו מנסים להוציא מהעונה הזאת את המיטב, אבל יש גבול כמה אתה יכול ללכת רחוק בעונה כזאת, כשאתה משחק את כל המשחקים שלך בחוץ. רק לפני יומיים שיחקנו דרבי בבית ופתאום שאתה מגיע לאווירת נכאים כזאתי, לשיממון כזה, אז באופן טבעי השחקנים צריכים להביא את הכל בעיקר מעצמם. זה הקושי שלנו לאורך העונה הזאת וזה היתרון של קבוצות יריבות מולנו. האולם שלנו שווה לנו הרבה מאוד נקודות. הרגלנו את כולם לטוב, ועכשיו אנחנו פחות טובים, ולכל קבוצה יש את השלב הזה בתוך העונה שהיא פחות טובה, אנחנו נצטרך לאסוף את עצמנו לקראת השלבים המכריעים של העונה".
להפועל ת"א אין הרבה זמן להתאושש, מאחר שכבר היום הם יעשו את דרכם לארץ לקראת משחק החוץ ביום שבת (21:10) אצל עירוני קריית אתא, בקרב בין שתי הקבוצות שניצחו את האלופה מכבי ת"א במשחק הליגה האחרון שלהן. האדומים מגיעים למשחק מהמקום הראשון עם שבעה ניצחונות בשמונה משחקים, כשההפסד היחיד היה לאותה קריית אתא (4:8) בהיכל קבוצת שלמה.