שביעות רצון בהפועל ירושלים, אחרי שהקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' השלימה אתמול (רביעי) ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות, 66:84 על בנפיקה בליסבון, שהשאיר אותה במקום הראשון בבית.
"זה לא מגרש קל לנצח בו", אמר יובל זוסמן, שסיים עם 7 נקודות ו-6 ריבאונדים. "לא חזרנו בצורה טובה אחרי ההפסקה, אבל מצאנו את האנרגיה ואת הריכוז ואנחנו שמחים שהצלחנו לנצח. זה לא קל להיות מחוץ לישראל תקופה ארוכה אבל אנחנו צריכים למצוא מאיפה להביא את האנרגיה. אנחנו מאמינים שאנחנו משחקים כדורל בשביל סיבה גדולה יותר, עבור הישראלים שצופים בנו מהבית, אני מקווה שגרמנו להם להיות גאים".
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר דג'יקיץ' ושחקני הפועל ירושלים נגד בנפיקה בליגת האלופות של פיב"א
אלכסנדר דג'יקיץ' ושחקני הפועל ירושלים נגד בנפיקה בליגת האלופות של פיב"א
אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו
(צילום: אתר פיב"א)
מי שהוביל את רשימת הקלעים היה ליוואי רנדולף עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים שקיבל לא מעט מחמאות על הערב הזה. עם זאת, בקבוצה ראו לנכון לציין את שמו של מוריס אנדור, שתרם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים. אנדור הגיע להפועל ירושלים בקיץ האחרון והצטרף לסגל שחקנים שכבר רץ מהעונה שעברה, מה שלא היה קל עבורו והוא נאלץ לעבור לא מעט חבלי קליטה עד שהצליח להתחבר. אתמול זה כבר היה נראה יותר טוב מבחינת הכימיה הקבוצתית.
"לא היינו מרוצים מהדרך שבה שיחקנו מול גלאטסראיי בשבוע שעבר", אמר אנדור". אז הפעם הגענו בגישה שאנחנו צריכים לעשות צעד קדימה, וזו רק ההתחלה".
הפועל ירושלים ממשיכה את המסע שלה באירופה אחרי שהזרים כבר משלימים מעל לחודש בדרכים והשחקנים הישראלים הצטרפו לפני כשבועיים. לקראת סוף השבוע האדומים מהבירה יעברו ליוון לקראת המשחר מול פאוק סלוניקי ביום רביעי הקרוב במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות.