אחרי הניצחון המשוגע השבוע על א.א.ק אתונה (בתום שלוש הארכות), המשיכה הפועל חולון את המומנטום גם במשחק החזרה מפגרת הנבחרת, בליגה – 73:81 נגד עירוני נס ציונה, ועלתה למקום הרביעי בטבלה (מאזן 6:9).
הקבוצה של עמית שרף שסובלת מרוטציה קצרה, פתחה את המשחק בסערה אבל נעלה את הרבע השלישי עם תיקו 52:52, בעקבות קאמבק כתום. המשולש הישראלי: שחר עמיר, ניב משגב ויותם חנוכי (קלעו יחד 40 נקודות) חווים תקופה מצוינת, ויחד עם טג'יר מקול בהופעת בכורה בהיכל טוטו ודרו קרופורד, הם עשו את ההבדל בדרך לניצחון.
3 צפייה בגלריה
הפועל חולון א.א.ק אתונה
הפועל חולון א.א.ק אתונה
חזרה לליגה ברגל ימין. הפועל חולון
(צילום: אתר פיב"א)
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ניב משגב
שחקן הפועל חולון ניב משגב
"פיק אנד רול מדהימים". משגב
(אתר פיב"א)
"אנחנו שחקנים מרכזיים בקבוצה", אמר בסיום עמיר, שפורח בתקופה האחרונה. "ניב משחק פיק אנד רול מדהים, מנהל את הקבוצה בצורה מדהימה, חנוכי עושה את העבודה שלו בצורה מצוינת, ואני עושה מה שאני יכול. אני שמח שזה התחבר נגד נס ציונה. באופן כללי, יש לנו קשר טוב, אנחנו מבלים הרבה יחד גם ביום יום, גם בטיסות וגם באימונים. זאת כימיה שהולכת ונוצרת, ומשתפרת עם הזמן".
המאמן הוסיף בסיום: "שחר לקח את המצב בשתי הידיים וכל הכבוד לו וחנוכי משתפר משבוע לשבוע. האמנתי שהישראלים שלנו יהיה דומיננטיים, ויש עוד את נתנאל ארצי ושון דאוסון. כולם שחקנים מצוינים. לא באתי לחולון לגדל שחקנים. בנינו את הקבוצה שלא תהיה להם ברירה אלא להיות טובים. בחולון מי שטוב ועוזר לקבוצה לנצח - משחק. אנחנו לא חממה לגידול שחקנים, אין פה שלט עם דקות כמה צריך לתת כי חייבים. ככה מרוויחים משחק אגרסיבי ונכון".

חסין: "אנחנו נצא מזה"

נס ציונה רשמה את הפסדה השביעי ברציפות. בשבוע שעבר עלתה הקבוצה של אלעד חסין לכותרות אחרי שדאסטי האנאס חתם בהפועל ת"א. בקבוצה לא מסתירים שלחיסרון של האמריקאי-ישראלי יש השפעה משמעותית על המשחק שהקבוצה מפגינה.
3 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
"החבר'ה מחויבים". אלעד חסין
(צילום: אתר פיב"א)
"הייתה פגרה ארוכה, אבל זה לא תירוץ", אמר חסין. "באנו עם תוכנית משחק לעצור את קווין הרווי, שמוביל בחולון. דיברנו גם לעצור את קרופורוד ומקול ועשינו עבודה פחות טובה על שניהם. בחולון כל פעם יש שחקן מסוים שמתעלה, היום משגב קלע חמש שלשות. היינו פחות מרוכזים בסוף, עניינים של תקשורת, ביטחון כמו החטאות 'לייאפים'. אנחנו נצא מזה. באופן טבעי אחרי הרבה הפסדים, השחקנים מאבדים את הביטחון, אבל החבר'ה מחויבים".
"הפסדנו ואנחנו מאוכזבים", הוסיף הרכז יאיר קרביץ. "הרגשנו שהיינו יכולים לנצח את המשחק הזה. פיקששנו בדברים הקטנים ונלמד לקראת השבועיים המאתגרים שמצפים לנו. אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. הפגרה עשתה לנו טוב כקבוצה והשתפרנו תוך כדי. איך אני מרגיש אחרי הפציעה? היא מאחוריי ואני ארגיש טוב יותר כשננצח".