סנדי כהן, שחקן בני הרצליה שאושפז בבית החולים לפני 10 ימים בשל בעיה בריאותית, עבר ניתוח מוצלח בחזהו ושוחררו אתמול (שלישי) לביתו. המועדון ימשיך ללוות את סנדי גם בהליך השיקום, כשמשך ההחלמה היא כשמונה שבועות ולכן הוא סיים את העונה.
פרופ' דוד שטרית, מנהל מערך הריאות במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית הסביר: "כהן התקבל בשל אירוע של חזה אוויר ספונטני שהתבטא בקוצר נשימה חריף שחייב התערבות כירורגית. לאחר הניתוח חל שיפור מלא בתפקוד הריאה ובמצבו. אני שמח לעדכן כי הוא יוכל לשוב ולשחק כדורסל ולהמשיך להיות מצוין כפי שהוא".
1 צפייה בגלריה
סנדי כהן יחד עם פרופ' דוד שטרית מנהל מערך הריאות והמנתח ד"ר בוריס גנדל
סנדי כהן יחד עם פרופ' דוד שטרית מנהל מערך הריאות והמנתח ד"ר בוריס גנדל
כהן יחד עם מנהל מערך הריאות פרופ' דוד שטרית והמנתח ד"ר בוריס גנדל
(צילום: דוברות מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית)
כהן שיתף: "אני רוצה להודות קודם כל לצוות הרפואי במרכז הרפואי מאיר. כל הרופאים והרופאות והאחים והאחיות היו מדהימים, תמכו בי והעניקו לי טיפול מקצועי ומסור. אני רוצה להודות לבת הזוג שלי שהגיעה במיוחד לישראל ועזרה לי מאוד. חשוב לי להודות גם לכל קהילת הכדורסל הישראלי ולבני הרצליה – צוות המועדון, השחקנים והאוהדים על כל התמיכה והאהבה שקיבלתי, זה לא מובן מאליו, המועדון עשה הכל כדי לעזור לי בימים הקשים האלה ואני מעריך את זה מאוד. אני עכשיו יוצא מבית החולים ומתחיל הליך שיקום במטרה לחזור לשחק כדורסל בהקדם - אני כבר מצפה לשוב למגרשים ואעשה הכל כדי לחזור הכי טוב שיש".
הגארד-פוורורד של הרצליה הוא אחד משלושת הישראלים היחידים שלה העונה והבכיר שביניהם. הוא מעמיד ממוצעים של 7.5 נקודות ב-25.2 דקות. הרצליה, שסיימה את העונה במקום השביעי והראשון בבית התחתון, תפתח מחר (21:00) את סדרת רבע גמר הפלייאוף כשתתארח אצל הפועל ירושלים.