מכבי ת"א ניצחה הערב (חמישי) 74:87 את אלבה ברלין במשחק בו הובילה מהרגע הראשון ועד האחרון. לורנזו בראון נפצע בקרסול במהלך הרבע הראשון אז ווייד בולדווין לקח פיקוד והוביל את הצהובים עם 33 נקודות.
אחרי המשחק הודיעה מכבי ת"א על החתמתו של שחקן נוסף ואקס נוסף של הפועל ירושלים, סולימאן בריימו. הפורוורד סנטר בן ה-33 (2.03 מ') חתם עד תום העונה ושיתף פעולה עם קטש בירושלים.
2 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו שחקן מכבי ת"א
סולימאן בריימו שחקן מכבי ת"א
חוזר לישראל. בריימו
(צילום: אתר מכבי ת"א)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש התייחס לניצחון ואמר: "אלבה קבוצה עם גודל והיא שומרת. אני לא לוקח את הדברים כמובן מאליהם. היינו כמעט כל המשחק בלי לורנזו. אהבתי את הצורה בה השחקנים נכנסו והתעלו. ווייד היה טוב גם באואקה בשבוע שעבר. הוא בריא ומרגיש טוב, זה הדבר שהכי משמח אותי".
"מדובר בשחקן שיכול לשחק בכמה עמדות ויוסיף לנו קשיחות וניסיון", אמר קטש, "יש לו אופי מדהים, הוא חבר טוב לקבוצה ואני כמובן מכיר אותו היטב. כידוע, יש לו גם היכרות עם הליגה הישראלית ולאור כל הסיבות האלה הגענו למסקנה שזה השחקן שמתאים לנו בשלב הזה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עוד ניצחון ועוד החתמה. קטש
(צילום: עוז מועלם)
"אני נרגש להצטרף לכזאת קבוצה גדולה ולמועדון כמו מכבי", אמר בריימו עצמו, "אני מוכן לעשות את המיטב שלי כדי לנסות לעזור לקבוצה בכל דרך שאוכל ולתרום לניצחונות. אני גם מצפה כבר למפגש עם האוהדים שתומכים בנו".