בהפועל חולון שמחו אתמול (שני) אחרי הניצחון על אילת 94:102, ומקווים לשוב למומנטום חיובי אחרי מספר הפסדים בליגה, כאשר האחרון היה במחזור הקודם להפועל ת"א. האלופה קיבלה תרומה משמעותית מאריק גרין, ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון שקלעו יחד 65 נקודות, חילקו 12 אסיסטים וקטפו 21 כדורים חוזרים.
חולון עוברת תקופה של שינויים בסגל שלה, ואחרי שבשבוע שעבר הוחתם מקסים רומנוב לחוזה ארוך (ואתמול עלה לבכורה), הגיע ג'אבין דלאורייר כמחליף לקני קאדג'י בקו הקדמי. אחרי שבמועדון חזרו פעם אחרי פעם שלא יביאו "עוד שחקן", ישנה תחושה טובה בנוגע להחתמתו של דלאורייר, שינחת בימים הקרובים בישראל ויישאר עד סוף העונה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
חולון שבה לנצח בליגה. ג'ו רגלנד
(צילום: האתר הרשמי של פיב"א)
"נוצרה הזדמנות עם ביי אאוט ונראה אם הצלחנו. זה שחקן שבא ממכללת דיוק, שבעצמה עושה סלקציה עד שהיא בוחרת שחקנים. זה כבר סוג של יתרון", אמרו במועדון והוסיפו שקארדיטזה היוונית, בשורותיה שיחק מתחילת העונה ונקלעה למצב לא טוב ו"הרגישה שאפשר לעשות כמה גרושים ולתת לנו את מה שחיפשנו". הציפייה היא שהפורוורד/סנטר ישחק כבר ביום השלישי הבא, במחזור הנועל של שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א, כאשר חולון תתארח אצל אוסטנד הבלגית.
שינוי נוסף הוא עזיבתו של הראל דדון, שחתם במכבי עירוני ר"ג מיד עם שחרורו. "אנחנו לא יכולים להחזיק שחקנים בכוח כשהם מרגישים שהם לא מקבלים הזדמנות", הודו במועדון והביעו תקווה שעזיבה זו תהיה האחרונה מסגל הישראלים, שגם ככה דליל. שחר עמיר, שהיה השחקן הנוסף מצמד שחקני הלאומית אשתקד שחתמו בשורות האלופה הקיץ, שיחק 15 שניות בלבד בשלושת הרבעים הראשונים, כאשר הוסיף עוד שתי דקות בסוף המשחק. במועדון אומרים שעמיר סובל ביומיים האחרונים מכאבי גב, אך יחד עם זאת עוקבים מקרוב אחרי המצב, עם דגש כבר על המשחק הקרוב בו חולון תתארח בשבת בכפר בלום אצל הפועל גליל עליון.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ניב משגב עם ג'ו רגלנד
שחקן הפועל חולון ניב משגב עם ג'ו רגלנד
אחד האחראים לקאמבק של חולון. ניב משגב עם ג'ו רגלנד
(צילום: האתר הרשמי של פיב"א)
חזרה למשחק נגד אילת. אחד האחראים על הקאמבק של חולון, אחרי פיגור אליו נקלעה בתחילת המשחק, היה ניב משגב. "היה משחק די קשה נגד קבוצה לא צפויה. במחצית השנייה הרמנו את האגרסיביות שלנו ועשינו קצת יותר עצירות", פירט הגארד של האלופה.
על המטרה של קבוצתו הוסיף: "זאת הייתה משימה לנטרל את (עמנואל) לקונט. מאז שהוא הגיע לקבוצה יש שם יותר סדר. הוא שחקן מצוין שמייצר לאחרים. ידענו שצריך ללחוץ אותו ולהפעיל לחץ כדי שיגיע לאזורים פחות נוחים לו. זה היה מאמץ קבוצתי".
מלבד המשחק בכפר בלום מצופה לחולון חודש "צפוני" כאשר תתארח בהמשך גם אצל העולה החדשה קרית אתא ותשלים את משחקה החסר נגד הפועל חיפה ברוממה. ניצחון אחד משלושת המשחקים יספיק לחולון כדי להבטיח העפלה לרבע גמר הגביע, אבל אצל האלופה מסתכלים רחוק יותר. "יש לפנינו שלושה משחקים שחייבים לנצח, אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה. כולם מודעים לזה, גיא גודס מדבר איתנו על זה. אנחנו חייבים להיות ברמת האגרסיביות הזו", סיכם משגב.