פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד חמישה אוהדי הפועל ת"א, אשר תקפו יחדיו אוהד הפועל חיפה בסוף משחק כדורסל שהתקיים לפני 10 ימים במסגרת ליגת העל בהיכל שלמה בת"א. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצר הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז ת"א, בתום המשחק, שהסתיים בהפסד של הפועל ת"א, התפתחה מחוץ לאולם קטטה בין אוהדי הפועל ת"א לאוהדי הפועל חיפה. עשרות אוהדי הפועל ת"א וביניהם הנאשמים, כילו את זעמם באוהדי הפועל חיפה בשל ההפסד. הנאשמים ואוהדים נוספים דחקו עצמם לתוך האולם, אחד האוהדים השליך כיסא פלסטיק לעבר ההמון, אשר פגע בראשו של המאבטח ופצע אותו. המתלונן הבחין בקטטה בין האוהדים, החליט להתרחק, נכנס לאולם ועמד בסמוך למאבטחים.
1 צפייה בגלריה
התקרית האלימה
התקרית האלימה
התקרית האלימה
הנאשמים ותוקפים אחרים החלו לרדוף אחר המתלונן, התנפלו עליו ותקפו אותו יחדיו ובאכזריות, מבלי שיש בינהם כל הכרות מוקדמת, ללא כל סיבה לבד מתסכול וכעס שחשו לאחר שקבוצתם הפסידה במשחק. המתלונן ניסה להימלט, אך הנאשמים והתוקפים האחרים המשיכו לרדוף אחריו, כשחלקם מניפים מוט ברזל, הפילו אותו ארצה וכשהוא שרוע על הרצפה, תקפו אותו באמצעות בעיטות, אגרופים, מתוף וחגורה בגופו ובראשו ללא רחם, על אף נוכחותם של מאבטחים במקום שניסו להרחיקם.
הקטין המשיך לתקוף את המתלונן גם כשמאבטח אחז בו וגם לאחר שהרחיקו ממנו, הוא ניסה פעם אחר פעם לשוב ולתקוף אותו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמו למתלונן שברים.