אחרי שצירף את רטין אובסואן הרכז הבלגי ששיחק עבורו בנימבורק, אורן עמיאל ממשיך ללטוש עיניים לעבר שחקנים נוספים אותם הוא מכיר מצוין. אחד מהם הוא הסנטר זאק הנקינס (24, 2.11 מ'), שגם הוא לבש בעבר את מדי האלופה הצ'כית. הנקינס מחזיק בהצעה נוספת מהליגה האוסטרלית שגבוהה מזאת של האדומים.
הנקינס זכור בעיקר מהתקופה הקצרה שלו במכבי ראשון לציון בזמן עונת הקורונה. הסנטר האמריקני הצטיין עם ממוצע של 13 נקודות ו-6.3 ריבאונדים ב-23.7 דקות, כולל 20 נקודות בניצחון של הכתומים על הפועל י-ם בחצי גמר הפיינל פור.
2 צפייה בגלריה
זאק הנקינס, נועם דוברת
זאק הנקינס, נועם דוברת
הנקינס. יגיע לפיס ארנה?
(צילום: יאיר שגיא)
לאור יכולתו הטובה זכה להתעניינות ממכבי תל אביב, אך בסופו של דבר חתם בגלאטסראיי. לצערו, קרע במניסקוס וברצועה הצדית ברך מנע ממנו להצטרף למועדון הטורקי. לאור מצבו הנקינס לא שיחק כדורסל בעונה החולפת, אך עכשיו הוא כשיר.

אין קדנציה שנייה

לאכזבת אוהדי הפועל ירושלים ג'יימס פלדין לא חוזר למועדון. הגארד האמריקני שהיה במשא ומתן ארוך עם האדומים חתם בסופו של דבר במפרץ הפרסי בקבוצת כוויית ספורטינג קלאב.
פלדין, ששיחק בעונה החולפת בליגה הספרדית במדי בטיס, והעמיד ממוצע מרשים של 14.9 נקודות, ביקש מירושלם כ-350 אלף דולר לעונה. ראשי המועדון חשבו שזה מוגזם, ובסופו של דבר עמיאל גם אמר שהוא אינו מעוניין בשירותיו. לאור הוויתור של י-ם פלדין החליט לחתום בנסיכות במפרץ הפרסי עבור 400 אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין
(צילום: אורן אהרוני)