מכבי ת"א ערכה היום (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שלישי, 21:05) מול אולימפיאקוס במסגרת המחזור השמיני ביורוליג שיתקיים באולם פיוניר בבלגרד, בו מארחים הצהובים בשל המלחמה בארץ.
הצהובים מקווים להמשיך את המומנטום החיובי כשהם מדורגים במקום השביעי בטבלה עם מאזן של 4 ניצחונות לעומת שני הפסדים. לוח המשחקים של הצהובים יהיה עמוס בתקופה הקרובה, בהמשך השבוע (חמישי) שחקניו של עודד קטש יפגשו למשחק "ביתי" נוסף את פנרבחצ'ה הטורקית וים מדר. לאחר מכן יארחו בבלגרד ב-23 בנובמבר את ברצלונה. הצהובים אמורים לחזור ארצה מיד לאחר המשחק מול הקבוצה הספרדית כשלפי לוח המשחקים שנבנה מחדש בעקבות חזרת הליגה הישראלית הם אמורים לשחק ב-26 בנובמבר מול הפועל אילת בהיכל מנורה-מבטחים.
1 צפייה בגלריה
קטש והשחקנים באימון
קטש והשחקנים באימון
קטש והשחקנים באימון
(באדיבות מכבי תל אביב)
"אנחנו מגיעים אחרי שני ניצחונות ורוצים להמשיך את זה גם מחר", אמר קטש בסיום האימון, "אנחנו משחקים מול יריבה חזקה מאוד, אמנם התוצאות שלה פחות טובות לאחרונה, אבל אנחנו מכירים את אולימפיאקוס ויודעים כמה היא מסוכנת. זה מאתגר לשחק פה באולם ריק, נצטרך לקחת את התחושות שיש לנו בדרך כלל בת"א יחד איתנו ולעלות לעוד משחק מאתגר. המפתחות מבחינתנו זה לשלוט בריבאונד, זה משהו קריטי מבחינתנו, יש להם גארדים ששומרים טוב מאוד אז נצטרך להיות מאוד חכמים ולשמור על הכדור".
שחקניו של עודד קטש ישובו ללבוש את מדי הבית הצהובים כאות קריאה להשבת 239 חטופים המוחזקים על ידי חמאס. שחקני מכבי ת"א ערכו ארבעה משחקים עד כה עם התלבושת השחורה לאות אבל על נרצחי הטבח ב-7 באוקטובר וחללי צה"ל. כעת הם יחזרו לצהוב.