מכבי אשדוד בפעם החמישית או הנפה ראשונה בהיסטוריה של מכבי חיפה? את זה נדע מחר (חמישי, 18:00), כשהשתיים ייפגשו בבית מכבי בראשל"צ בגמר גביע המדינה לנשים.
בעוד אשדוד יכולה להתהדר בשש אליפויות וארבעה גביעים, חיפה הייתה רק לפני ארבע שנים בליגת המשנה ועבורה זו הופעה ראשונה בגמר.
2 צפייה בגלריה
אייזנר ויצחקי עם הגביע
אייזנר ויצחקי עם הגביע
אייזנר ויצחקי עם הגביע
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
"אהיה כנה, זה מרגיש מדהים לאמן, אבל אין ספק שזה שונה מאשר להיות שחקנית", סיפרה מאמנת אשדוד, ליקו ווילינגהאם, במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "כמאמנת אני לא יכולה להיות על המגרש ולשחק, ואני צריכה להתרגל לכך. הבנות עובדות קשה מאד ואני גאה בהן. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי והעובדה שאני עוסקת בספורט שאני אוהבת".
קפטנית אשדוד, יערה יצחקי: "אנחנו נצטרך להיות מוכנות לגמר, שזה משחק אחר עם חוקים משלו. אנחנו לא מקלות ראש בחיפה, ואנחנו רוצות מאוד לנצח את המשחק. יש לנו שחקניות מספיק מנוסות במעמדים גדולים, אנחנו מגיעות מוכנות ודרוכות למשחק ובכדורסל הכל יכול להיות".
2 צפייה בגלריה
טאצ'י ו-ווילינגהאם מתכוננים לרגע הגדול
טאצ'י ו-ווילינגהאם מתכוננים לרגע הגדול
טאצ'י ו-ווילינגהאם מתכוננים לקרב הגדול
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
מאמן מכבי חיפה, מויה טאצ'י: "אנחנו יודעים מול מי נתמודד, אבל נצטרך להישאר צמודים לתכנית המשחק על מנת לחגוג תואר היסטורי למועדון".
גילי אייזנר, קפטנית חיפה, סיכמה: "אנחנו נתמודד מול קבוצה מצוינת, נצטרך לעשות את ההתאמות ואנחנו מגיעות על מנת לנצח. מדובר במשחק אחד על תואר, ואנחנו מאמינות בעצמנו שניתן לנצח, לקחת את הגביע ולעשות היסטוריה".