הפועל ת"א בדרך לבצע זעזוע בעמדת המאמן: הנהלת המועדון נפגשת בשעה זו עם דני פרנקו, שצפוי לסיים את תפקידו בכלל האכזבה מהיכולת שמציגה הקבוצה. השיא הגיע אתמול (ראשון) עם ההדחה הכואבת ברבע גמר גביע המדינה בעקבות ההפסד 84:79 להפועל ירושלים. המפלה בגביע מגיעה אחרי ההדחה הכואבת לפני שלושה שבועות ברבע גמר היורוקאפ, מה שמותיר את האדומים במאבק על תואר אחד בלבד - צלחת האליפות.
כבר אחרי ההפסד לבשיקטאש וההדחה ברבע גמר היורוקאפ, במהלכו איבדה יתרון של 21 נקודות, הייתה בהפועל ת"א אכזבה מפרנקו, אך אחרי שיחה בין המאמן להנהלה הוחלט לתת לו את כל הביטחון והאמון. מאז, מלבד ניצחון ב-24 הפרש על ירושלים בליגה, האדומים הפסידו גם להפועל חיפה ואתמול נראו לא מפוקסים מהרגע הראשון.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
כבר אחרי ההדחה מהיורוקאפ מעמדו התערער. דני פרנקו
(צילום: שלו שלום)
הבעלים של הפועל ת"א עופר ינאי צייץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) דבר שעשוי להתפרש כרמז לעתיד: "ברכות להפועל ירושלים על הניצחון מולנו היום. כמו שכתבתי למתן (אדלסון) - הם ניצחו את המשחק החשוב יותר. נדאג להתנהג בכבוד גם בהפסדים וגם בפרידות. ואף על פי שיתמהמה".
בקבוצה רוצים לעשות שינוי גם בסגל השחקנים, כשמי שנמצאים על הכוונת הם וויל קאמינגס ודז וולס. בצוות המקצועי מחפשים אחר רכז אחר במקומו של ג'ייקובן בראון שגמר את העונה, ובנוסף שוקלים להתחזק בשחקן נוסף. המועד האחרון לרישום שחקנים בליגת העל הוא ב-21 באפריל.
פורסם לראשונה: 08:10, 01.04.24