הפועל חולון ממשיכה בהכנות לקראת העונה החדשה, והיום (שלישי) הודיעה האלופה על מינוי של כריס ג'ונסון לקפטן הקבוצה. הפורוורד שהגיע לסגולים-צהובים בעונת 2020/21 הוביל את הקבוצה לזכייה בליגה הבלקנית וכמובן באליפות המדינה בעונה שעברה. בנוסף, הגיע ג'ונסון עם חולון לרבע גמר ליגת האלופות בעונתו הראשונה במועדון ולפיינל פור של המפעל בעונה לאחר מכן.
בהודעה הרשמית מטעם המועדון בה בישרו על מינויו של ג'ונסון לקפטן, הסבירו בחולון את ההחלטה: "כריס שהצטרף למועדון לפני שתי עונות, הצליח בתקופה הזאת לזכות לאהבה והערכה רבה ולמעשה הפך לקונצנזוס בקרב אנשי הקבוצה, האוהדים הסגולים ואוהדי הכדורסל בכלל".
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון מתמנה לקפטן החדש
שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון מתמנה לקפטן החדש
הקפטן החדש של האלופה. כריס ג'ונסון
(צילום: דוברות הפועל חולון)
ג'ונסון עצמו הודיע לאוהדים עוד אתמול על המינוי במדיה דיי שערכה הקבוצה: "זה כבוד עבורי להיות הקפטן של הפועל חולון. אני מודה מאוד למערכת ולצוות שנתן בי אמון. מערכת היחסים בינינו נבנתה לאורך השנתיים האחרונות, בהן עברנו הרבה יחד. זו הולכת להיות שנה נהדרת".
מאמן הקבוצה, גיא גודס: "הבחירה בכריס לקפטן אחרי גיא פניני היא מאוד קלה כי כריס מסמל את כל מה שהפועל חולון מחפשת בקפטן – מנהיגות, מוסר עבודה, מלחמה ללא פשרות, נחישות מתמדת וקשיחות".