שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון הערב (ראשון) על מכבי ת"א במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. השחקנים של אלכסנדר דז'יקיץ' הוליכו מפתיחת המשחק ואף עלו ליתרון דו ספרתי. הצהובים הצליחו לחזור לקראת הסיום, אך הירושלמים הצליחו לשמור על קור רוח והנחילו ליריבה הפסד בכורה העונה בזירה המקומית.
קאדין הרינגטון הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, כאשר ספידי סמית' היה נהדר גם הוא עם 14 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. נועם דוברת קלע אמנם רק 5 נקודות, אך אלה היו נקודות מכריעות בדקות הסיום - כולל שלשת קלאץ' גדולה על ג'רל מרטין. אצל הצהובים, ג'רל מרטין קלע 17 בעוד וויד בולדווין הוסיף 15. ג'יילן אדאמס קלע 11 נקודות נגד קבוצתו לשעבר.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם יפתח זיו
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם יפתח זיו
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם יפתח זיו
(צילום: יאיר שגיא)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר בסיום: "לא עלינו עם האנרגיות הנכונות. אני יכול לבקש ולדרוש ולרצות אבל זה לא כזה פשוט אחרי המחצית הראשונה. גם כשהתעוררנו עם קלעו זריקות קשות, וככה זה כשאתה רוצה - אתה כבר לא יכול. לא שיחקנו נכון בהתקפה. מיהרנו ונפלנו בדיוק למלכודות ההגנתיות שלהם. הם רצו יותר והגיע להם הניצחון הזה. לא נעים להפסיד, בטח לא פה בבית, במשחק יוקרתי - אבל נצטרך להמשיך".
קטש נשאל האם הוא מודאג לאור הארנגיות שהציגו השחקנים: "יש נסיבות מקלות, אבל זה נכון. זה קורה. צריך ללמוד מזה - אבל נמשיך קדימה, יש לנו משימות רציניות". על היליארד וזיו: "זה עבודה משותפת של כל הצוות להרים אותם. במשחק היום ג'יילן השתחרר טיפה, בפעם הבאה זה יהיה מישהו אחר".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
(צילום: אתר פיב"א)
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ': "שיחקנו בהתאם לשיטת הפעולה שלנו, התאמנו את עצמנו לחמישיות שלהם וזה מה שעזר לנו לנצח. הם קבוצה נהדרת. אין לנו יתרון עליהם, אבל פשוט ניצחנו. אני צריך לראות את המשחק שוב כדי להבין מה קרה".
קאדין הרינגטון: "זה ניצחון גדול עבורנו. במחצית הראשונה לא הייתי אגרסיבי מספיק, אבל הייתי טוב יותר במחצית השנייה". על האוהדים אמר הגארד: "יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם. הם קולניים, הם הולכים איתנו לכל מקום - הם נהדרים. אחרי המשחק המאמן אמר לנו שזה רק עוד ניצחון ושאנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים".