הבעלים החדש של הפועל ירושלים מתן אדלסון התחיל כבר לעבוד על העונה הבאה. האדומים הציעו לגארד המצטיין שלהם קאדין קרינגטון חוזה חדש בסך 1.1 מיליון דולר לשנתיים, ולפורוורד אלבה ברלין יובל זוסמן 1.2 מיליון דולר לשלוש שנים.
לירושלים בעונה הבאה לא תהיה בעיה של כסף, כי מתן הוא בנו של המיליארדר המנוח שלדון אדלסון. נראה שהפועל ירושלים מתכוונת לשדרג את התקציב שלה באופן משמעותי. קאדין קרינגטון שאמור לקבל אזרחות ישראלית בקרוב קיבל הצעה לשנתיים בהן ירוויח יותר ממיליון דולר. האדומים מתכוונים גם לשדרג את הסגל הישראלי שלהם עם יובל זוסמן, פורוורד אלבה ברלין, שקיבל הצעה מפתה לשוב לישראל. זוסמן גדל במכבי ת"א ושיחק בה בין השנים 2015 ל-2021. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באלבה ברלין הגרמנית.
2 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון. קיבל חוזה ענק
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין מול ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין מול ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
יובל זוסמן. יחזור לישראל?
(צילום: עוז מועלם)
מבחינת הסגל הישראלי בעונה הבאה מי שצפויים לעזוב הם אור קורנליוס, הקפטן איתי שגב ונועם יעקב. שיחות מתקיימות עם הסנטר גבי צ'אצ'אשוילי. מבחינת הסגל הזר, זאק הנקינס כבר חתם לשנתיים נוספות, וכאמור קאדין קרינגטון אמור להישאר ובהמשך להירשם כישראלי.
אלכסנדר דז'יקיץ', המאמן שהוביל את הפועל ירושלים לזכייה גביע המדינה ולגמר ליגת האלופות, חתום על חוזה לעונה נוספת. הקבוצה עדיין לא החליטה באיזה מפעל אירופי היא תשחק בעונה הבאה: ביורוקאפ או בליגת האלופות.