מכבי ת"א המריאה בצהריים לסרביה לקראת המפגש מחר (שישי, 21:30) מול פרטיזן בלגרד וז'ליקו אוברדוביץ', שבשורותיה משחק גם הישראלי ים מדר, במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של ארבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים כשהם מדורגים במקום התשיעי בטבלה ואחרי שני הפסדים רצופים לבאסקוניה בחוץ ולברצלונה בבית.
לשחקניו של עודד קטש מחכה שבוע עמוס במיוחד עם ארבהע משחקים בשבעה ימים. הראשון כאמור מול פרטיזן בלגרד, השני ביום ראשון הקרוב מול הפועל ת"א לדרבי לוהט במיוחד, ולאחר מכן מפגש כפול ביורוליג מול אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד.
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
מחכה למשחק חוץ לא פשוט. קטש
(צילום: טל שחר)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש דיבר על מאמנו לשעבר ז'ליקו אוברדוביץ', שאותו יפגוש: "מאות שחקנים ששיחקו בשבילו יעידו על כך שהוא מאמן ובנאדם מיוחד. האמת שלא יצא לי לדבר איתו הרבה זמן, זה יהיה מרגש מאוד. זה היורוליג, לכל קבוצה יש את היתרונות שלה, אסור לך להראות יותר מדי חולשות. קבוצות עושות דברים בצורה טובה, אנחנו גם מנסים ורוצים להגיע לרמה הזאת. גם פרטיזן בלגרד היא קבוצה שנבנתה עם הרבה שחקנים חדשים ורואים שהיא קצת התקשתה בהתחלה, אבל היא מתחילה לצבור קצב. היא התחזקה בשחקן או שניים, ובהחלט מבצעת את הדברים שהיא עושה כמו שאוברדוביץ' יודע לעשות בצורה יוצאת דופן. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ואגרסיביים, ולדאוג שכל חמשת השחקנים שלנו יהיו מעורבים בהגנה". על ים מדר, אותו אימן בנבחרת, אמר קטש: "אני חושב שהוא עושה עונה טובה עד עכשיו, אני נהנה מאוד לראות אותו. אני יודע מה זה להיות רכז אצל אוברדוביץ', אז אני גאה בו שהוא שורד את זה. יש לי תחושה שהוא מקבל את הכבוד הראוי".