בשורות רעות מאוד להפועל חיפה. גארד הקבוצה קאדים אלן נכשל בבדיקת סמים. האמריקאי בן ה-30, שמשחק שנה שנייה בקבוצה, ערך בדיקות שתן לפני מספר שבועות על ידי פיב"א. היום (חמישי) קיבלו האדומים מייל מפיב"א לפיו התוצאות חיוביות והתגלו ממצאי סמים והשחקן מושעה עד הודעה חדשה מכל פעילות. הוא צפוי לסיים את דרכו אצל האדומים ולספוג השעייה ממושכת - בין חצי שנה לשנתיים. השחקן מצידו ידרוש שגם בקבוקון B ייבדק.
העונה אלן בן ה-30 העמיד ממוצעים של 15.7 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים ב-31.6 דקות על הפרקט בממוצע. הוא הגיע להפועל חיפה בתחילת העונה שעבר מבורק הצרפתית. הוא נבחר במקום ה-53 בדראפט 2017 על ידי בוסטון ורשם שם 18 הופעות בעונת 2017/18. עונה לאחר מכן עבר לניו יורק ניקס, שם שיחק 19 פעמים ואפילו קלע 9.9 נקודות בממוצע למשחק. גם בעונה הבאה הוא שיחק בניקס ורשם 10 הופעות.
1 צפייה בגלריה
דיברתולומאו שומר על קאדים אלן
דיברתולומאו שומר על קאדים אלן
בשורה רעה מאוד להפועל חיפה. קאדים אלן מול דיברתולומאו
(צילום: עוז מועלם)
מהפועל חיפה נמסר: "מועדון הכדורסל הפועל חיפה קיבל בשעות הצהריים מכתב מ-FIBA, לפיו בבדיקת סמים שנערכה בתום משחק היורופקאפ באיטליה נגד בודיוולניק קייב, נמצא כי בדגימות של קאדים אלן נמצאו חומרים אסורים על פי חוק הסימום בספורט. על פי הנחיית פיב"א, השחקן מושעה מכל פעילות ספורטיבית עד לקבלת תשובות בבדיקה חוזרת". יושב ראש המועדון יובל רוסמן: "אנחנו מופתעים מההודעה של פיב"א ולומדים את תוצאות הבדיקה. נכון לעכשיו פיב"א הורתה על השעייה מיידית עד לסיום הבירור".