ניצחונה הביתי של הפועל חולון אתמול (ראשון) על הפועל באר-שבע/דימונה 77:92 קיבל את הכינוי "משחק החזרה של סי.ג'יי האריס". מעל שלושה חודשים חלפו מאז אותו משחק ברבע גמר גביע ווינר בו נפצע הגארד, ובמועדון חיכו בסבלנות עד לרגע בו ישוב השחקן מוכן לקראת החזרה אל הפרקט.
השורה הסטטיסטית של האריס במשחק הייתה מרשימה וכללה 16 נקודות (4 מ-5 מחוץ לקשת), 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים ומדד 18. אין פלא שבמועדון יצאו מעודדים ומחויכים, עם דחיפה קדימה לקראת המשחק החשוב נגד איגוקאה בשלב הפליי-אין של ליגת האלופות של פיב"א ברביעי. "המשחק הזה היה חשוב לשטף של סיי.ג'יי", אמרו במועדון בסיום המשחק ולא הביעו חשש מעומס יתר לקראת המשחק בזירה האירופית.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון עם כריס ג'ונסון
שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון עם כריס ג'ונסון
חולון מחכה לאיגוקאה. בורדיון וג'ונסון
(צילום: יאיר שגיא)
"הדבר הכי גדול מבחינתנו היה הפתיחה", אמר הגארד בעודו חונך את עמדת הראיונות והוסיף: "השחקנים שפתחו קבעו את הטון להמשך המשחק, והם עשו את זה בפתיחת המשחק וברבע השלישי וזו הסיבה למומנטום".
על כך שחזר לתקופה עמוסה עבור המועדון, שכוללת גם את רבע גמר גביע המדינה, הרחיב האריס: "זה מאוד קשה. יש לנו המון משחקים החודש, והרבה משחקים חשובים. אני פשוט צריך להסתמך על חבריי לקבוצה ועל המאמנים שלי שישמרו עלי, ואתן עד כמה שאני יכול".
2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
שוב על הפרקט. האריס
(צילום: fiba.com)
גם חברו לקבוצה של האריס, כריס ג'ונסון, התייחס לחזרת עמיתו: "סי.ג'יי שחקן מקצוען וחלק מלהיות שחקן כזה הוא לדעת לחזור מפציעה. הכדורסל בשבילו עכשיו מנטלי. הוא לא ידע מה יקרה היום כי הוא לא שיחק שלושה-ארבעה חודשים. הוא שחקן מקצוען ו-ותיק. הוא לוקח ברצינות את הבריאות הפיזית של הגוף שלו ודואג לו. הוא מוכן להמשיך לשחק".
מי שעוד "השתמש" במשחק כדי להיכנס לשטף הוא היידן דלטון. הפורוורד, שבכלל לא אמור היה להירשם למשחק, מצא את עצמו בטופס בעקבות פציעתו של מרווין ג'ונס. הגבוה של חולון, שכמעט ולא שיחק בליגה העונה, רשם 25 נקודות והוביל את רשימת הקלעים בסגול. "היידן היה מדוכדך", גילו במועדון על התקופה שעברה על השחקן, בעוד שברשתות החברתיות היו קולות מצד האוהדים שקראו להחלפתו.
כאמור הפנים לקראת מחרתיים אצל אלופת המדינה, ובקבוצה מקווים לסגור את הסדרה נגד הקבוצה הבוסנית כמה שיותר מהר, דגש על שני משחקים בלבד (מתוך שלושה אפשריים). כמעט כל אחד במועדון הדגיש שאין רצון להסתבך עם הסדרה הזו, ותוך כדי ההכנות "יפזלו" אל הגרלת רבע גמר גביע המדינה שתיערך מחר. בחולון מקווים לפחות לזכות ביתרון הביתיות, אחרי שהשיטה החדשה בה לסיים בארבעה מתוך שמונה המקומות הראשונים לא נותן דבר מלבד "הגרלה נוחה יותר". "בשורה התחתונה הפליי-אין היה היעד הראשוני, הגענו אליו והשגנו את יתרון הביתיות. בליגה סיימנו ברביעייה הראשונה. ביעדים שלנו עמדנו חד וחלק", סיכמו במועדון.