הפועל ירושלים הביסה הערב (ראשון) 67:86 את הפועל ת"א ברבע גמר הגביע שנערך בהיכל קבוצת שלמה, והמארחת הייתה עצבנית בסיום. הסנטר צ'ינאנו אונואקו שבר כיסא בדרך לחדר ההלבשה.
המאמן דני פרנקו אמר: "אני לא יודע מה אונואקו עשה, הייתי ראשון בחדר ההלבשה. אין ספק שזה משחק נוראי שלנו, אין מה להיכנס לתירוצים. אין פה בן אדם שלא רצה לנצח את המשחק הזה, אבל זה לא היה נראה שהיה פה מישהו שיכול לנצח אותו. הנחישות של ירושלים ניצחה את המשחק הזה, הם היו ראשונים לכל כדור. התבלבלנו מהניצחונות שלנו על ירושלים, אני לא מתכוון לשבת פה או בחדר ההלבשה ולהתקרבן ולתרץ תירוצים. מפה והלאה נדאג שזה לא יקרה שוב. אני מאוד אוהב את הגביע, לא נהיה בפיינל פור, נרצה להיות במקומות אחרים".
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

הכיסא ששבר אונואקו
הכיסא ששבר אונואקו
הכיסא ששבר אונואקו
(צילום: אפרת עמורבן)
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
(צילום: עוז מועלם)
דני פרנקו עצבני בסיום
דני פרנקו עצבני בסיום
דני פרנקו עצבני בסיום
(צילום: עוז מועלם)
ספידי סמית' חוגג
ספידי סמית' חוגג
ספידי סמית' חוגג
(צילום: עוז מועלם)
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם זאק הנקינס
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם זאק הנקינס
ספידי סמית' עם זאק הנקינס
(צילום: עוז מועלם)
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון עם ג'ורדן מקריי, בר טימור
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון עם ג'ורדן מקריי, בר טימור
שחקני הפועל ת"א עצבניים
(צילום: עוז מועלם)
"נצטרך להסתכל קדימה", הוסיף פרנקו, "זה הזמן שלנו לשתוק ולבוא למגרש ולעבוד. אחרי משחק כזה, כל אחד יכול לזרוק את מה שעובר לו בפנים, עדיף לסתום את הפה לבוא מחר לאימון, לאושש את השחקנים ולחזור לשחק כדורסל של הפועל ת"א שנהנינו ממנו עד היום"
בצד המנצח, אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "ניצחנו בסוף וזה מה שחשוב. יש עכשיו הגרלה ונראה את מי נקבל. יש לנו משחק ליגה נגד בני הרצליה ואסור לנו לזלזל בהם. לא הייתי מרוצה כשקיבלנו את הפועל ת"א בחוץ, היא קבוצה חזקה מאוד. יש לנו בעיה של פציעות, אבל מצאנו את הדרך לנצח".