הפועל חולון תעלה היום (רביעי, 19:30) למשחק האחרון שלה בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, נגד מורסיה הספרדית, כשהיא לא תלויה בעצמה בהעפלה לשלב הטופ 8.
כזכור, השחקנים של עמית שרף צריכים לנצח את הראשונה בבית כדי לעלות ולקוות במקביל לניצחון של פרומתיאס נגד א.א.ק אתונה בדרבי היווני. אם פרומיתאס תנצח, יצטרכו הסגולים לנצח ב-26 נקודות ומעלה, ולמרות שמדובר במשחק בית הוא נמצא בסומבוטהיי שבהונגריה, כך שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
(אתר פיב"א)
הקבוצה ציפתה לצאת למשחק החשוב בסגל מלא לראשונה מזה הרבה זמן, אולם יותם חנוכי החולה, שלא חש בטוב בניצחון מול קרית אתא, לא טס עם הקבוצה. לעומתו, טאג'יר מקול שנעדר מהמשחק האחרון כאשר היה חולה גם כן, שב להתאמן, המריא עם הקבוצה וצפוי לקחת חלק במשחק.
שרף התייחס למשחק הצפוי ועל מה קבוצתו צריכה לעשות: "אנחנו יוצאים למשחק על עונה נגד אחת הקבוצות הטובות במפעל אם לא הטובה שבהן, כדי לנצח נצטרך להתעלות קבוצתית ואישית של כל שחקן שיעלה למגרש. המפתח יהיה משחק התקפה נכון נגד ההגנה האגרסיבית של מורסיה, ושליטה בקצב המשחק והורדת הנקודות במשחק מעבר שלהם. אנחנו מגיעים בסגל ארוך ונצטרך להיות גם עקביים וגם יצירתיים כדי להפתיע. אחרי מסע של מעל חמישה חודשים אנחנו מגיעים לרגע האמת ונעשה הכל כדי להמשיך ל-8 הגדולות, המקום הראוי למועדון שלנו".
אגב, היריבה הגיעה להונגריה אחרי מסע בדרכים. אתמול בצהריים התבטלה הטיסה של הספרדים, שחיכו עד שעת לילה מאוחרת לעלות על טיסה חלופית. למלון בו ילונו, על פי הרשתות החברתיות של הקבוצה, שתיעדו את הדרך, הגיעו השחקנים רק ב-2:30 לפנות בוקר. לוחמה פסיכולוגית או משהו שיעזור לקבוצה של שרף? התשובה הערב על הפרקט.