הפועל חולון נחתה היום (ג') בטורקיה לקראת משחקה נגד גלאטסראיי מחר (19:00) במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות של פיב"א. בחודש שעבר חולון ניצחה את הקבוצה הטורקית בישראל, וניצחון או הפסד בעד תשע נקודות יבטיח לאלופת המדינה את המקום הראשון בבית. יחד עם זאת, יודעים בחולון שמצפה להם משחק חוץ קשה במיוחד ובקבוצה אמרו: "אנחנו לא נבוא לשחק על תוצאה".
בחולון מודים שהעפלה מהמקום הראשון תיתן אוויר שהשחקנים והצוות צריכים, כאשר שלב הפליי-אין יחסך מהקבוצה. "אין ספק שעדיף ככה מעבר לזה שאתה עובר לבית ישירות", אמרו במועדון והוסיפו: "קל זה לא יהיה, זה בטוח. זו קבוצה שקונה כל מה שזז, ויש להם סגל נהדר בבית. צברנו ניסיון של שש שנים בשביל המשחקים האלה".
2 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
מפגש עם האקס. טיירוס מגי לאחר האליפות בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
הסגולים מודעים לכך שהאולם שבו ישחקו יהיה מלא, כאשר ברשתות החברתיות שחקן הקבוצה המארחת די בוסט הספיק "להדליק" את אוהדי חולון כשטען שהקהל שלהם טוב יותר. "הם יבואו עם הרבה מוטיבציה, עם הרבה קהל. יש פרסומים אצלם שהם מייחסים חשיבות גדולה למשחק אחרי ההפסד פה", סיכמו במועדון.
שחקן נוסף וחדש בגלאטסראיי מוכר מאוד לחולון, אפשר אפילו לומר בן בית. טיירוס מגי, שזכה עם חולון באליפות בעונה החולפת, חתם אחרי המפגש בארץ אצל האלופה הטורקית ובקבוצה מודים ש"יהיה מוזר לראות אותו בקבוצה אחרת. זה לא שזה לא קרה לפני, פשוט לא יצאה פגישה ישירה". המשחק אגב זכה אצל אלופת המדינה לכינוי "דרבי מגי". במשחק הבכורה שלו בליגה המקומית רשם מגי שורה מרשימה של 18 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, כשקבוצתו גברה על בורסאפור.
חולון לעומת זאת תחסר שוב את שון דאוסון, שלא שותף גם בניצחון על נס ציונה בשבת.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
בספק למשחק. דאוסון
(צילום: עוז מועלם)
"גלאטסאריי זו קבוצה שעשתה שינוי. אנחנו מכירים גם את היכולות של טיירוס מגי. נוסעים לשחק באולם קשה מול קהל קשה, אבל מגיעים עם המון ביטחון כדי לתת משחק טוב", אמר מאמן הקבוצה גיא גודס, שהספיק להתפטר מנבחרת ישראל בתחילת השבוע.
ניב משגב, שהפך לישראלי הבכיר בסגל, הוסיף: "שמח על הניצחון במוצאי שבת. שיחקנו ביחד ואגרסיבי, ואני מקווה להביא את האנרגיה הזו לאיסטנבול כדי לנצח שם".