מסע הקסם של נבחרת העתודה ימשיך? אחרי הניצחונות הגדולים על נבחרת ספרד וגרמניה, הכחולים-לבנים ינסו להגיע לגמר בפעם השישית בתולדות הנבחרת. לשם כך הם יצרכו לנצח הערב (שבת, 18:30) את בלגיה.
בשלב הבתים שחקניו של אלעד חסין כבר פגשו את נבחרת בלגיה לה הפסידו ב-16 הפרש אבל הפעם התחושות אחרות לחלוטין. בנבחרת מעידים על כך שהאימון המסכם אתמול אחר הצהריים (שישי) הסתיים באווירה טובה ובהרגשה שאפשר להשלים את המשימה.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב
שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב
נועם יעקב. ישראל תגיע לגמר?
(האתר הרשמי של פיב"א)
"המעמד בהחלט מחייב ומרגש", אמר חסין באימון המסכם ״החבר׳ה קצת מתרגשים אבל אני מניח שעד המשחק הם ירגעו. ננסה להרגיע ולהכין אותם הכי טוב שאפשר. עשינו כמה התאמות טקטיות לקראת המשחק, אבל כמובן שהדברים הקטנים בסוף הם מה שמכריעים משחקים מהסוג הזה כמו ריבאונד, זריקות עונשי והחלטות נכונות במאני טיים. אנחנו משחקים מול נבחרת טובה, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות".
על כך שהנבחרת כבר פגשה את נבחרת בלגיה אמר חסין: "זה יכול לעבוד לשני הצדדים. מצד אחד הקבוצה שניצחה מרגישה שהיא אולי יותר טובה, אבל מצד שני יש לנו את המניע של הנקמה ואולי זה יבוא לטובתנו. הם קבוצה מאוד קשוחה ומחוברת, יש שם שחקן שהוא אולי השחקן הכי טוב באליפות- ת‘יס דה רידר, אבל ברבע הגמר אחרי שהוא יצא בחמש עבירות הם הפכו את המשחק מול ליטא ועשו ניצחון גדול. גם אנחנו עשינו כמה ניצחונות גדולים. הכל נשכח ומתחילים מ-0:0, מה שיירצה יותר - ינצח".
נועם יעקב הוסיף: "יהיה משחק מאוד קשה אבל ניתן הכל על הפרקט. חצי גמר זה הישג אבל אנחנו רוצים עוד, אחרי שניצחנו את נבחרת ספרד הבנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בטורניר הזה. הבלגים קצת כמונו, באו כאנדרדוג, יש לנו רגש של נקמה מהמשחק הקודם מולם, אנחנו נבוא מוכנים".