בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'סטין סיימון (27, 1.96). סיימון שחקן מגוון שיכול לשחק ברוב העמדות על המגרש, אך ההצלחה הגדולה שלו הייתה בעמדת הפאוור פורורוד במדי לודוויסבורג, הגרמנית איתה הגיעה לפיינל פור ליגת האלופות. סיימון נחשב לשחקן הגנה מצויין ונבחר לשחקן ההגנה של העונה בקולג'ים בביג איסט (2019), בליגה האוסטרלית (2021) ובליגה הגרמנית (2022).
בעונת 2020/21 יצא לראשונה סיימון מחוץ לארה"ב כשהצטרף לאילווארה הוקס מהליגה והעמיד ממוצעים של 8.6 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. בעונת 2021/22 שיחק לראשונה באירופה כשהצטרף לאולם הגרמנית על חוזה זמני לשבועיים, ממנה עבר ללודוויסבורג מצמרת הליגה הגרמנית ומיד הפך לאחד השחקנים המובילים שלה כשהוא מעמיד ממוצעים של 15.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק בצ'מפיונס ליג ו-13.1 ו-5.2 ריב' בליגה המקומית. בעונה שעברה חזר סיימון לאוסטרליה וזכה באליפות הליגה עם סידני קינגס כשהוא קולע 10.6 נקודות וקוטף 5 ריבאונדים למשחק.
1 צפייה בגלריה
ג'סטין סימון
ג'סטין סימון
ג'סטין סיימון
(צילום: בני הרצליה )
המנהל המקצועי זופי אבדיה אמר: "לא סתם ג'סטין הוא הזר החדש הראשון שאנחנו מחתימים בקיץ הזה, מדובר בשחקן מיוחד, מנהיג, ווינר, קשוח, שחקן הגנה ברמות הכי גבוהות שיש שבכל קבוצה שבה שיחק הייתה הצלחה עד היום. הוא מסוג השחקנים שאנחנו רוצים לראות בקבוצה ומאמינים שיכול להוביל אותנו קדימה בשנים הבאות ואנחנו שמחים מאד שהוא החליט להצטרף אלינו ובטוחים שהקהל שלנו וגם הליגה תהנה משחקן מחויב ומלהיב".
מאמן הקבוצה דן שמיר אמר: "ג'סטין הוא שחקן שבשנים האחרונות זכה באליפות באוסטרליה, הגיע לפיינל פור בצ׳מפיונס ליג, ותמיד עזר לקבוצות להיות קבוצות מנצחות. הוא שחקן הגנה מיוחד, משחק בכמה עמדות בהתקפה, ותמיד משחק עם אנרגיות ובשביל הקבוצה. את כל התכונות האלה, על המגרש ומחוץ למגרש, אנחנו רוצים שיביא להרצליה".
מכבי רמת גן הודיעה היום על צירופו של יובל שניידרמן (20, 1.85 מטר) לשורות הקבוצה. הרכז, ששיחק בעונה האחרונה במדי גלבוע גליל שירדה לליגה הלאומית, חתם לשלוש שנים.

שניידרמן ברמת גן

שניידרמן גדל בהפועל ירושלים. בהיותו בן 17 צורף לקבוצה הבוגרת של המועדון, אותה אימנו באותה עת עודד קטש ואורן עמיאל . אחרי עונה וחצי בקבוצה עבר במחצית העונה למכבי ראשון לציון (בליגת העל 2021/2022). בעונה שעברה, עלה צפונה להפועל גלבוע גליל. הוא פתח טוב את העונה והספיק לשחק בארבעה משחקים בלבד עד שקרע את המינסקוס, עבר ניתוח ולא חזר לפארקט בהמשך העונה. הוא העדיף לעבור תהליך שיקום יסודי ולא חזר לשחק במהלך העונה. בימים האחרונים הוא עבר בדיקות כשרות מקצועית במכון הלאומי לרפואת ספורט בבית החולים שיבא בתל השומר, המעניק שרותי רפואה לקבוצה ורק לאחר שנמצא כשיר חתם במכבי עירוני רמת גן.
"כל החיים שלי סובבים סביב הכדורסל. אני מכוון מטרה. השאיפה שלי היא שמכבי עירוני רמת גן תתקע יתד בליגת העל ותגיע הכי גבוה שאפשר. אני מבטיח לתת את כל מה שאני יכול לתת כדי שהקבוצה תצליח" אמר שניידרמן הנחשב לשחקן נשמה המפגין רוח לחימה יוצאת דופן ללא פשרות ומקווה להחדיר את הרוח הזאת בקרב חבריו לקבוצה.
שניידרמן בן לאב כדורסלן, אמיר שניידרמן (1.95 מטר) ששיחק בהפועל ירושלים בתקופתם של דורון שפע, פפי תורג'מן ופיני לוי. אביו היה זה שהמליץ לו בחום רב להצטרף למכבי עירוני רמת גן כשהגיעה אליו הפנייה מהמועדון והוא משתף אותנו: " אבא שלי אמר לי שמכבי עירוני רמת גן הוא מועדון גדול מאד בעל מסורת מיוחדת של עשרות שנים עוד מהימים טרום הולדתי. הוא אמר לי שזהו מועדון עם מערכת ניהולית טובה שכדאי להיות בו. אנשים רבים סביבי אמרו לי את אותם הדברים אני שמח מאד שאהיה בשנים הקרובות חלק מהמשפחה הרמת גנית המיוחדת הזאת".