מינוי מסקרן בליגת העל לנשים: אחרי שתי אליפויות רצופות עם אליצור רמלה, שירה העליון עוברת להדריך את היריבה הגדולה ביותר שלה - מכבי אשדוד. העליון בת ה-42 הוליכה, כאמור, את רמלה בשתי העונות האחרונות לניצחון בסדרת הגמר על אשדוד, ובאותה תוצאה - 2:3 דרמטי.
את קריירת האימון החלה העליון עוד ב-2007, ודווקא בקבוצת הגברים של הפועל ת"א ששיחקה אז בליגה הארצית, טרם פירוקה והתמזגותה עם קבוצת האוהדים הפועל אוסישקין. העליון עשתה אז היסטוריה בענף והפכה לאישה הראשונה בארץ שאימנה קבוצת גברים בוגרת, תוך שהיא ממשיכה לשחק בליגת העל לנשים. אחרי שלוש שנים תלתה את הנעליים והחלה לאמן במשרה מלאה.
2 צפייה בגלריה
שירה העליון
שירה העליון
עוברת לאשדוד. העליון
(צילום: דני מרון, באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
2 צפייה בגלריה
העליון רטובה ממים, רגע אחרי הניצחון
העליון רטובה ממים, רגע אחרי הניצחון
העליון רטובה ממים, רגע אחרי הזכייה באליפות בעונה האחרונה
(צילום: עוז מועלם)
היא הדריכה חמש שנים את הפועל ראשל"צ, חמש שנים את מכבי עירוני ר"ג, ואיתה גם זכתה בגביע המדינה ב-2017, שימשה כמאמנת נבחרת הנערות, העתודה לנשים, ועוזרת המאמן בנבחרת הבוגרת. בשלוש השנים האחרונות, כאמור, רשמה פרק מפואר ברמלה.
בחודש שעבר נפרדה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה מרמלה: "אחרי שלוש שנים, שתי אליפויות, חזרה לשלבים הגבוהים באירופה ואינספור חוויות ואירועים שילוו אותי לנצח, הגיע הזמן להיפרד ולהגיד תודה. זו הייתה תקופה משמעותית במיוחד עבורי, בה הפכתי להיות חלק ממשפחת אליצור רמלה, המועדון הבכיר בישראל עם הקהל המדהים הזה שליווה אותי ואותנו בזמנים הטובים יותר והטובים פחות. אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מהדרך הזו בשנים האחרונות, לכל שחקנית שהפכה אותי למאמנת טובה יותר, לכל עוזר מאמן, מנהלת ופיזיותרפיסטית שהשלימו אותי ועזרו לי להצליח. לראש העיר וההנהלה על האמון. לחברים, לאוהדים, למשפחה".