בני הרצליה הודיעה רשמית הבוקר (ראשון) על פרידה מאורן אהרוני, שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות. בעונתו הראשונה בקבוצה הוא הוביל אותה לזכייה היסטורית בגביע המדינה ולהופעה היסטורית בגמר הפלייאוף.
אהרוני השלים העונה קמפיין אירופי ראשון, כשהרצליה שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א והייתה רחוקה ניצחון מעלייה לשלב הפליי-אין. מי שצפוי להחליפו הוא המאמן דן שמיר.
2 צפייה בגלריה
אורן אהרוני
אורן אהרוני
הביא להרצליה גביע. אהרוני
(צילום: עוז מועלם)
"מועדון הכדורסל בני הרצליה מבקש להודות למאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, אורן אהרוני. אורן הגיע עם הקבוצה לשיאים היסטוריים - זכייה בגביע המדינה, העפלה לגמר הפלייאוף והשתתפות ראשונה בליגת האלופות", נכתב בהודעה שפרסמה הקבוצה ברשתות החברתיות. "כל מסע נהדר מגיע לסיומו, וזה הזמן להגיד תודה לאורן. תודה על רגעים גדולים, על מחויבות ועבודה מסביב לשעון ועל האופי המיוחד והאדם שהוא על ומחוץ למגרש. אנחנו מאחלים לאורן הצלחה רבה בהמשך הדרך ובטוחים שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד".
אהרוני כבר מצא תחנה חדשה וצפוי לחתום בימים הקרובים בהפועל חיפה, שסיימה את העונה החולפת במקום התשיעי. יואב שמיר, שהיה עוזרו של אהרוני, ישמש כעוזר של ליאור ליובין בהפועל באר-שבע.
2 צפייה בגלריה
דן שמיר
דן שמיר
חוזר לכדורסל הישראלי אחרי 4 עונות. שמיר
(צילום: gettyimages)
ההודעה הרשמית בדבר מינויו של דן שמיר תתקבל לאחר סיום העונה באיטליה, אולם התנאים סוכמו ובעונה הבאה שמיר יהיה זה שיעמוד על הקווים באולם היובל.
מדובר במהלך מפתיע מאחר שאריאל בית הלחמי, שסיים את תפקידו בגלבוע/גליל היה המועמד המוביל להחליף את אהרוני. שמיר, שמשמש כעוזר המאמן של אטורה מסינה באולימפיה מילאנו נמצא בימים אלה בסדרת הגמר נגד בולוניה (2:2) ועם חזרתו ארצה ינסה להחזיר את הרצליה לבית העליון ולהישגים שרשמה בעונה שעבר. הוא יבנה סגל חדש שמלבד כריס באב ומוריס קמפ אין אף שחקן שחתום להמשך, למרות הבעת רצון של קווינטון הוקר להישאר.
הפעם האחרונה בה שמיר אימן בישראל הייתה בעונת 2018-2019, אז אימן את האלופה היוצאת הפועל חולון, עימה זכה בגביע ב-2018 ואף הגיע לגמר הפיינל פור באותה השנה (הקבוצה הפסידה למכבי ת"א). מאז הספיק גם לעמוד על הקווים בליגה העל האוסטרלית כשאימן את ניו זילנד ברייקרס.