ברוכה השבה. מחר (חמישי, 17:00) באולם קריית מנחם ברמלה זה יקרה: אליצור חולון תחזור לשחק במפעל אירופי לראשונה מזה 20 שנה. החבורה של רועי אייזנברג תארח את הטאי הטורקית במשחק ראשון מבין שניים בשלב מוקדמות היורוקאפ לנשים. המנצחת תעלה לבית 1, הכולל את פנאתינייקוס היוונית, פולקוביצה הפולנית ואיניסיי הרוסית.
חולון היא הנציגה השנייה של כדורסל הנשים הישראלי במפעל, לצד אליצור רמלה ששובצה כבר בשלב הבתים. בכל מקרה, בחולון ההתרגשות בשיא, בטח כשהפעם האחרונה הקבוצה השתתפה במפעל אירופי הייתה אי שם ב-2002, אז שיחקה בגביע רונקטי ז"ל.
2 צפייה בגלריה
רועי אייזנברג אליצור חולון
רועי אייזנברג אליצור חולון
משחק קשה על הספתח. אייזנברג
(צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הנשים)
2 צפייה בגלריה
דניאל רבר
דניאל רבר
חולון חוזרת לאירופה. רבר
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
חולון, שהודחה בעונה שעברה בחצי גמר הפלייאוף בליגת העל, בנתה סגל חזק, עם שתי זרות איכותיות: דניאל אדאמס, הסנטרית האמריקאית המוכרת, לה זו קדנציה שנייה במועדון, וקלסי בון, שחקנית פנים עם רזומה עשיר.
לבון ניסיון בזירה האירופית, כשבשנת 2015 הייתה שותפה לזכייתה של גלאטסראיי הטורקית באליפות היורוליג וב-2019 הובילה את מרסין לזכייה באליפות טורקיה. משם עברה לשחק בליגה הסינית היוקרתית שם העמידה ממוצעים של 27.8 נקודות למשחק ו-10.1 ריבאונדים לערב. עוד בסגל של אייזנברג אפשר למצוא את הבוסמנית הצרפתייה מליסה דיאוואקנה, הקפטנית דניאל רבר, נוגה פלג-פלץ, דוריאן דהן-סואץ, דניאל חג'ג', הודיה קבדה ורותם כחלון.
מאמן הקבוצה, רועי אייזנברג, אמר לקראת המשחק: "שמחים להשתתף במפעל הזה, בטח אחרי 20 שנה שלא היינו בו. מבחינתנו, נעשה את הכל כדי לעבור שלב. כמובן שאנחנו פוגשים קבוצה חזקה ונצטרך להתעלות. מה שכן, בשלב כזה של העונה זה לא פשוט".