הפועל ירושלים חוגגת. האדומים זכו הערב (חמישי) בגביע בפעם השביעית אי פעם והשלישית בחמש השנים האחרונות. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' ניצחה 61:67 את מכבי ת"א בארנה הביתית שלה והניפה את הגביע.
מאמן האדומים אלכסנדר דז'יקיץ' אמר אחרי המשחק: "התהליך התחיל בקיץ וכמו שכולכם יודעים המועדון די התחיל מחדש בקיץ. האנשים שניהלו את המועדון עזבו ואני מאמין שיש לנו שחקנים כמו דוברת ושגב, רצינו להחתים את הישראלים הבכירים וזה חשוב. חלק מהשחקנים לא רצו להגיע ואני מבין את זה כי היו להם הצעות טובות יותר. אמרו שזו קבוצה בינונית ושאני מאמן ממוצע, אבל הסכום של כולנו הוא הרבה יותר גדול מכל אחד מאיתנו מבחינה אינדיבידואלית. מכבי ת"א קבוצה נהדרת, גם הפועל ת"א קבוצה נהדרת. אנחנו עדיין לא מבינים ומנסים לעכל את מה שעשינו. בסדרה ובפלייאוף זה אחרת, אבל במשחק של 40 דקות, ניצחנו. היום ניצחנו, אבל אם היינו משחקים מחר אולי היינו מפסידים".
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
עדיין צריך לעכל. דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
ספידי סמית', שבלט אצל הירושלמים עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים, אמר: "אני לא יודע מה לחשוב. המאמן הכין אותנו למשחק והאמין בכל השחקנים. אני מודה לו ושמח שזכיתי לשחק אצל מאמן כזה".
מאמן מכבי ת"א עודד קטש: "ברכות להפועל ירושלים. בסופו של יום הניצחון הזה הגיע להם. היה משחק עם תוצאה נמוכה מאוד וציפינו לזה. הגנתית היינו מספיק טובים כדי לנצח. התקפית, למרות שפתחנו טוב, נפלנו לאובר אגרסיביות שלהם. זה עצוב, לא נעים כי זו הייתה אחת המטרות שלנו ורצינו את זה מאוד. הרגשנו שרצינו יותר מדי במחצית הראשונה. חלק מזה קצת חוסר שקט, מוטיבציית יתר. זה לא היה המשחק הכי גדול של חלק מהשחקנים. החטאנו הרבה זריקות קלות ואז היינו צריכים לרדוף במחצית השנייה. אבל בסופו של דבר הגיע לירושלים לנצח. אני אלך הביתה וכל משחק אני תמיד חושב איך עושים דברים אחרת. צריך ללכת הביתה ולחשוב. איבדנו את השקט שלנו בהתקפה במחצית הראשונה, נקלענו לפיגור והיה לנו קשה לחזור מזה. גם כשהתקרבנו הם קלעו כמה זריקות חשובות עם הבאזר. בתוצאה כזו נמוכה כל פעולה קטנה חשובה. לא עמדנו במשימה שסימנו לעצמנו. זה לא נעים להפסיד תואר בכל קבוצה ובטח ובטח כשאתה במכבי ת"א. זה לא נעים ומאכזב מאוד, אבל צריך ללמוד מזה ולהמשיך הלאה כי יש בפנינו עוד עונה ארוכה".